[Debitel] Nummerbehoud binnen Debitel

Pagina: 1
Acties:

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Hoi,

Op dit moment ben ik de gelukkige eigenaar van een abbonement bij Debitel(KPN) Dit bevalt me heel goed. Ik zou graag weer bij Debitel een abbonement af willen sluiten. Maar ik wil wel graag mijn nummer behouden.
Kan ik weer een abbonement af sluiten (Vodafone netwerk) bij Debitel en mijn nummer meenemen? We hebben het hier niet over contractverlenging. Maar over die acties van Debitel (Vodafone) die ik overal op het net tegenkom.
alvast bedankt.

Apple en Joppiesaus all the way

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 22:57

Sebastiaan

....

Vroeger was het altijd mogelijk om dat te doen en ik denk niet dat ze dat verandert hebben, dus dat zou gewoon moeten kunnen

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 16:52
je kon een aantal maanden geleden alleen nummerbehoud doen als je van netwerk veranderde binnen debitel. dus je kan niet van kpn op kpn blijven, maar wel naar vodafone of o2 gaan. ik weet niet of dat nu nog steeds is, maar dat kan je het best ff navragen bij debitel zelf.
bedenk wel dat je bij debitel op vodafone netwerk je minuten niet meer mee kan nemen naar de volgende maand, dus niet kan opsparen. ik weet niet of dit ook voor o2/kpn geldt.

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 00:12
Ja, kan nog steeds. Ik zag die aanbiedingen dus ook en zat bij Vodafone dus ik meteen naar Debitel. Maar dan zou ik dus naar KPN moeten, en die zijn weer ontzettend duur met hun toestellen. Dus ik heb maar gewoon een nieuw abonnenment genomen met (weer) Vodafone (debitel 90) en een gratis Nokia 6610 :) (en dus zonder nummerbehoud, maar voor een verschil van ongeveer 200 Euro voor de aankoop van een nieuw toestel hoef ik m'n nummer echt niet te houden >:)).

Je oude abonnement moet natuurlijk wel (bijna) aflopen hè ...

[ Voor 18% gewijzigd door Wouter! op 05-03-2003 11:15 ]

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
ThaWout schreef op 05 March 2003 @ 11:14:
Ja, kan nog steeds. Ik zag die aanbiedingen dus ook en zat bij Vodafone dus ik meteen naar Debitel. Maar dan zou ik dus naar KPN moeten, en die zijn weer ontzettend duur met hun toestellen. Dus ik heb maar gewoon een nieuw abonnenment genomen met (weer) Vodafone (debitel 90) en een gratis Nokia 6610 :) (en dus zonder nummerbehoud, maar voor een verschil van ongeveer 200 Euro voor de aankoop van een nieuw toestel hoef ik m'n nummer echt niet te houden >:)).

Je oude abonnement moet natuurlijk wel (bijna) aflopen hè ...
Mooi dat ik dat weet - ga ik het meteen regelen.
Mijn abonnement is in mei afgelopen.

Edit: Net voor alle zekerheid Debitel even opgebeld. Was geen probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door Hollie op 05-03-2003 12:09 ]

Apple en Joppiesaus all the way

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik had zelf een Debitel(KPN) abbo... was verlopen en automatisch verlengd. Nu een nieuw telefoontje gekocht met een Debitel(Vodafone) abbo. Nummerbehoud aangevraagd en nu heb ik gewoon hetzelfde nummer als eerst.

Om een lang verhaal kort te maken:
Het kan :)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij Ben is het zo dat je met verlengen uiteraard je eigen nummer houdt, met overstappen naar een andere provider kan het ook, maar met een nieuwe, 2e, Ben abo kan het niet.
Dus Ben<->Ben kan niet, Ben<->andere provider wel.
Pagina: 1