Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Internet & Telefonie Hosting FaQ
FAQ Internet & Telefonie
ten eerste staat je topic hier verkeerd en ten tweede doe je er verstandig aan de bovengenoemde topics even door te nemen
FAQ Internet & Telefonie
ten eerste staat je topic hier verkeerd en ten tweede doe je er verstandig aan de bovengenoemde topics even door te nemen
[ Voor 84% gewijzigd door Erkens op 05-03-2003 09:56 ]
Ik vraag om ervaring ermee, niet om een lijstje hosters, die kan ik zelf ook wel vindenErkens schreef op 05 March 2003 @ 09:55:
Internet & Telefonie Hosting FaQ
FAQ Internet & Telefonie
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Ik vraag om ervaring ermee, niet om een lijstje hosters, die kan ik zelf ook wel vinden
Volgens mij toch echt wel...Iemand een goede aanbeveling?
Die vind je bij die 'lijstjes'. Het gaat niet werken als iedereen zegt wat hij goed vind en wat niet, lijkt me. Ik zou gewoon zoeken naar iets wat aan je wensen voldoet en niet te goedkoop is? Bel eventueel eens iets. Is het trouwens belangrijk dat ze zich fysiek in Engeland bevinden?Damian schreef op 05 March 2003 @ 10:03:
[...]
Ik vraag om ervaring ermee, niet om een lijstje hosters, die kan ik zelf ook wel vinden
Geen P&W topic
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Toevoeging: Omdat dit topic te ver offtopic is, is ie gesloten
Als je het toch wilt weten, even een topic openen in I&T, volgens de daar geldende policy
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()