Toon posts:

Unreal The Awakening problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik unreal the awakening opstart, krijg ik de volgende foutmelding:

General protection fault!

History: FD3DRenderInterface:rawPrimitive <- RenderStaticMesh <- (StaticMeshActor21) (StaticMesh IntroM.Track.intro_proto_011) <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine:raw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Build: Jan 7 2003 18:16:21

Ik heb mijn videokaart geupdate en draai DirectX8.1
ook heb ik de patch van UT the awakening geinstalleerd.

ik heb een:
AMD athlon XP 1800+
256mb ram
Nvidia tnt2 32MB
sound onboard Avance ac97
40GB hd

Weet iemand wat ik aan deze foutmelding kan doen??
unreal 2003 kan ik overigens wel gewoon spelen.

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Minimum PC System Requirements:

Processor Type: Intel® Pentium® III processor, AMD Athlon™ processor
Processor Speed: 733MHz
Operating System: Windows 98, Windows 2000, Windows Millennium Edition (Windows Me), Windows XP
System Memory: 256MB RAM
Hard Drive Space: 3GB
Video: 32MB NVIDIA GeForce2 MX or better
Sound Card: Windows-compatible sound card
Drive Type and Speed: CD-ROM 8x
Modem: 33.6 Kbps
Additional Requirements: Internet service required to access online features

dus volgens mij trekt je videokaart het gewoon niet... (specs gevonden op http://www.bestbuy.com/so...ail.asp?m=1023&e=11169982 )

tnt2 draait ook alweer een tijdje mee...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50
Z'n processor haalt de rest weer een beetje op. Ok, met een TNT2 moet je niet verwachten dat het soepel loopt, maar aangezien Unreal Tournament 2003 wel draait is het een beetje raar dat Unreal 2 niet draait.
Probeer eens de 41.09 Detonators, die heb ik ook (en ik heb ook een TNT2) en die werken er goed mee :)

The devil is in the details.

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
MaRc0 schreef op 05 maart 2003 @ 14:46:
Z'n processor haalt de rest weer een beetje op. Ok, met een TNT2 moet je niet verwachten dat het soepel loopt, maar aangezien Unreal Tournament 2003 wel draait is het een beetje raar dat Unreal 2 niet draait.
Probeer eens de 41.09 Detonators, die heb ik ook (en ik heb ook een TNT2) en die werken er goed mee :)
ok laat maar dan, ik d8 namelijk ergens gelezen te hebben dat U2 T&L only was :)