Outdated Firmware van mijn HDD?!

Pagina: 1
Acties:

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~igotgame/ultra_melding.JPG

Deze melding krijg ik regelmatig in eventviewer. Het gaat om een Maxtor Dl740x 80GB 7200rpm HDD op mijn onboard Promise Raid-lite controller.

Wat is er mis met mijn Hdd? De KB van microsoft heeft ook geen informatie over de melding.

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zou haast gaan denken dat het eerder aan het bios van je RAID controller ligt...misschien heeft Windows bij de laatste WindowsUpdate ronde een lijst opgehaald met laatst beschikbare firmware voor je systeem en ziet hij nu dat er dus een nieuwe versie beschikbaar is. Maar pin me hier niet op vast, dit is slechts een wild guess.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Audi_S2 schreef op 05 maart 2003 @ 09:17:
[afbeelding]

Deze melding krijg ik regelmatig in eventviewer. Het gaat om een Maxtor Dl740x 80GB 7200rpm HDD op mijn onboard Promise Raid-lite controller.

Wat is er mis met mijn Hdd? De KB van microsoft heeft ook geen informatie over de melding.
Voor schijven zijn er toch ook firmware update's ??? ff bij Maxtor kijken of er update's zijn zou ik zeggen

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Topicstarter
MissingDog schreef op 05 March 2003 @ 09:20:
Ik zou haast gaan denken dat het eerder aan het bios van je RAID controller ligt...misschien heeft Windows bij de laatste WindowsUpdate ronde een lijst opgehaald met laatst beschikbare firmware voor je systeem en ziet hij nu dat er dus een nieuwe versie beschikbaar is. Maar pin me hier niet op vast, dit is slechts een wild guess.
Waar kan ik een nieuwe bios vinden voor mijn onboard raid controller? Op de site van Asus kan ik niks vinden in iedergeval.

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
De BIOS van de onboard RAID controller zit in de mobo BIOS meegebakken ;)