cdtoren en software

Pagina: 1
Acties:

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03 09:29
We hebben nu mooi een cdtoren, maar geen software om met 4 branders tegelijk te branden.
Welke software kan ik het best hiervoor gebruik???
Nero loopt vast tijdens het scannen naar ide/scsibussen

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Slinger CDR-WIN eens aan...of probeer het at least, kan me herinneren dat je hiermee zelfs die geautomatiseerde systemen met uitneem-arm kan aansturen, dus 4 branders moet ook kunnen.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• MeneerKrab
cdr-win ondersteunt maar tot 2 cdwriters :(

ik zal cdrecord eens even proberen

Verwijderd

RecordNow Max 4.5 (www.stompinc.com)

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Padus DiscJuggler en zoals "da_bomb" reeds vermeldde RecordNow MAX. Vooral die laatste is een erg knap programma. Extreem stabiel en kan probleemloos overweg met grote aantallen writers. Je hoeft niet eens simultaan hetzelfde te branden. In uw geval kun je dus zowel 4x dezelfde cd branden als 4x een verschillende cd. Daarnaast heeft RecordNow MAX ondersteuning voor het zeldzame "Iso Level 2 Long" formaat welke tot 212 karakters toelaat. Ook laat het cd-labelnamen toe van 32 in plaats van 16 karakters toe. Het formaat mag zeldzaam zijn onder cd-recording programma's, elke Windows versie leest de cd's zonder problemen.

Het enige jammere is dat de gebruikersinterface van Veritas software erg onhandig is. Het programma zelf is erg goed, maar beperkt en onlogisch opgezet. Met RecordNow MAX kun je bijvoorbeeld probleemloos meerdere cd's (verschillend of gelijk) tegelijk branden (als je meerdere branders hebt), maar directorystructuren aanpassen op de cd zijn nauwelijks mogelijk. Je moet de directory structuur in principe in Verkenner helemaal klaarmaken en dan in het programma slepen. Ook vergeet het programma steeds je cd-instellingen zodat je "Iso Level 2 Long" steeds opnieuw moet instellen. Anyway, de fabrikant is op de hoogte van deze tekortkomingen en zal (hopelijk) in toekomstige versies daaraan werken.

• MeneerKrab
Met recordnow MAX kon ik uiteindelijk de 4 recorders aan de praat krijgen.

tnx iig.
Pagina: 1