Toon posts:

stackdumps etc...

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een aantal dagen een hoop last van stackdumps, ben ik aan het werk, en plotseling heel me pc vast, blauw scherm, physical memory error....

ik heb me geheugen al vervangen maar dit helpt niet
ook heb ik tegenwoordig het vreemde probleem dat ik tijdens installatie vaak errors krijg, of als ik iets download dat het vaak corrupt is (had ik normaal nooit last van)

besturingsysteem is windows xp uk + sp1
amd xp 2000+
1024mb ram (2 * 256 + 1 * 512)
msi sis 745 ultra

weet iemand waar het aan kan liggen? zoals ik al zei, geheugen vervangen, computer ook al herinstalleerd....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Probeer eens deze suggesties:

Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
tjah heb al hoop daarvan geprobeerd...ennuh shadowing ken ik nie uitzetten (waarmee hij aankomt bij die error) aangezien ik heel da shadowing niet zie staan in me bios opties

Verwijderd

Dat staat meestal ergens bij meer geavanceerde geheugen-settings in je BIOS. Vaak van zowel je BIOS als VGA.

Verwijderd

Topicstarter
allebei dus niet :( helaas, heb er ook al naar gezocht, en het staat er dus echt niet in :(

Verwijderd

Topicstarter
krijg ook vaak deze error "the medium from which you are running the setup may be corrupted" dit heb ik niet alleen bij 1 programma maar vrij vaak als ik iets installeer...ik dacht maybe is het me hdd....maar nieuwe hdd erin heeft ook geen nut dus iemand alsnog een idee :S

Verwijderd

Topicstarter
*schopje*

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

*slotje*

Lees eens Dit graag lezen eer je een topic opent door wat betreft je openingspost.
Verder krijg ik van jou ook niet echt de indruk dat je de troubleshooter überhaupt aandachtig hebt doorlopen..

Lees verder ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aangaande jouw schopgedrag :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.