[WMC] Alternatief voor Windows Media Centre ?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Oke mensen Windows Media Centre moe tnu echt revolutionair zijn op het gebied van home entertainment, maar toch wil ik weten als er alternatieven hiervoor zijn. Niet omdat WMC windows is , maar gewoon feit da ik WIL weten als er iets anders is :) wil alles testen en beste gebruik ik , tenminste hetgene wat voor mij het beste werkt.

Zijn er alternatieven ? Al sik op google zoek vind je niet echt veel op OS gebied, dus als iemand gouden google tip weet pass it dan ff :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 22:18

themaxter

Bugged..

Heb je wel de zoekfunctie op GoT gebruikt ;)

Misschien dat je hier wat aan hebt:

[rml][ htpc] Alles-in-een software voor home-theater gezocht[/rml]

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
daar zatk Net te lezen eiglijk :) Maar er komen weinig bruikbare solutions uit :S WXP -MCE dominates all :|

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Voor evt. vervolgvragen is het inderdaad handig om daar even in te kijken en evt. omhoog te schoppen als al die opties (plus de extra tips die je krijgt door weer te zoeken op die namen) niet genoeg zijn - dat houdt het mooi centraal. Maar grote kans dat je er al een heel eind mee komt :)
Niet omdat WMC windows is , maar gewoon feit da ik WIL weten als er iets anders is
Als je juist geen Windows app wilt, is het posten in Windows Operated Systems (waar je enkel om een Windows OS zou kunnen vragen) niet zo handig ;)

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 05-03-2003 00:24 . Reden: typo :X ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.