Toon posts:

DVD spelers ondersteunen WEL DivX formaat

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In oudere topics wordt telkens geroepen dat dit niet kan. Maar met een beetje zoekwerk in google blijkt dat er wel degelijk losse DVD-spelers op de markt zijn die zelfgebrande DivX cd rommetjes afspelen. Met name in de USA groeit deze stoming volgens mij.

Mensen hier al bekend mee? Plus en minpunten? Welke modellen aanraders? Al dergelijk spul in Nederland over de toonbank? Mijn eigen voorkeur is Philips, omdat al mijn spul van Philips is, en dan blijft alles lekker op 1 gezamelijke afstandsbediening :)

Oud nieuws? Ben benieuwd.

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:45
De enige die dit kan dat ik weet en in Nederland verkrijgbaar is, is het spelertje van Revoy:
http://www.revoy.nl/

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het is hier allang bekend. Echter, het is nog erg nieuw dus prijzig. Misschien dat er voorlopers zijn hier die er al ervaring mee hebben..

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:56

Eraser127

Nijkerk

DeXToR_122 schreef op 04 maart 2003 @ 23:38:
De enige die dit kan dat ik weet en in Nederland verkrijgbaar is, is het spelertje van Revoy:
http://www.revoy.nl/
idd, alleen wel €399

LOL @ www.revoy.nl :
Progressive Scan waarbij uw beeldsignaal wordt verdubbled en logischerwijs een scherper beeld ontstaat, zeer geschikt voor uw PLASMA TV of BEAMER.
het woord verdubbeld op z'n engels, maar dan op z'n Nederlands? :P

My Discogs

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
ja en dan is het altijd nog divx >4.0 , en de meeste rips zijn gemaakt met 3.11, die dus illegaal is en niet ingebakken mag zijn ivm copyright (van de codec, niet van de kopieen).
XViD is wel legaal meen ik en zal waarschijnlijk binnenkort (hopelijk) standaard in zulke apparaten gaan verschijnen.
van de site van revoy :
Dvd-speler voor DivX-films, versie 4.xx of hoger en MPEG 4!!!!

Specificaties:

NTSC/ PAL-omzetting, Video, S-Video, Progressive Scan (480p, 720p, 1080i per Scart-YUV Scart-RGB, output VGA), coax en optical digitalaudio SPDIF, Nederlandse OSD
CD, CD-R, CD-RW, VCD, SVCD, MP-3, HDCD, MPEG-4 (DivX 4.x), WMA,Xvid, Ogg Vorbis, JPEG, Kodak Photo-CD. DVD-R/DVD-RW.
XViD wordt zelfs al ondersteund _/-\o_
Nou de prijs nog omlaag :)

[ Voor 50% gewijzigd door cûora op 05-03-2003 00:06 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 00:08
Mooi, lees even het "wat moet ik kopen" gedeelte in de policy
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.