Toon posts:

Packets kwijt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Khad vandaag 100packets afgewerkt op mijn pc, en plots val hier de electriciteit uit...
Ik start terug op als electriciteit weer an ligt, en lap, weg zijn de 100packets...
Op andere pc (die dan ook aanstond) staan de packets er wel nog op...

Kan ik die packets op een of andere manier terugkrijgen of komen die terug ofzo? (heb da al s gehad dat er 60 packets weg waren en nadien er terug bij kwamen in buff out)

Of ben ik die nu voor altijd kwijt? :(

Verwijderd

Misschien handig als je er ff bij zet om wat voor packets het gaat (rc-72 ?) ;)
Persoonlijk denk ik weg is weg :'(

Verwijderd

Topicstarter
rc5-72 idd :'(

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 23:24:
Misschien handig als je er ff bij zet om wat voor packets het gaat (rc-72 ?) ;)
Persoonlijk denk ik weg is weg :'(
Zijn niet kwijt volgens mij... voor zover ik weet schrijft de client voor elk blokje een aparte regel... vanwege participant- ID etc...

Maar ik heb geen idee hoe je dat terug zou moeten krijgen... :(

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Verwijderd

Hmm, maar wat als je file (buffer) gewoon kaduuk is...

Verwijderd

buffer file mailen naar D-net dacht ik

probeer eens ivo@distributed.net

das een hollender en die heeft in het verleden als eens geholpen dacht ik

correct me if i'm wrong

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Je kan met windows toch gewoon je computer weer een stuk terug in de tijd zetten? Dan heb je toch ook alle bestanden die je toen had, of zit ik er een beetje naast?

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 18:17

Funcracker

The LedZ Collective

My schreef op 05 March 2003 @ 11:03:
Je kan met windows toch gewoon je computer weer een stuk terug in de tijd zetten? Dan heb je toch ook alle bestanden die je toen had, of zit ik er een beetje naast?
:/

Ehmm.. dan heb je dat niet helemaal goed begrepen :P
Als hij zelf backups maakt kan hij ze terug zetten.. Maar dat doet Windows niet automatisch..

[ Voor 23% gewijzigd door Funcracker op 05-03-2003 11:23 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57
Hoe je je huidige probleem oplost weet ik niet, maar je kunt het voorkomen (als de stroom vaak uitvalt of zo) door een checkpoint filename op te geven, bij de buffer-options.

Momenteel zit ik nog te kijken of ik kan fetchen via mail (klereding blijft responden dat rc5 afelopen is), vandaar dat ik die optie tegenkwam. De faq op d.net is van ergens in 2000, maar de optie zit wel in de client. Er staat zelfs nog uitleg bij :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 22:11

mcB

Paul Nieuwkamp schreef op 05 March 2003 @ 14:29:
Hoe je je huidige probleem oplost weet ik niet, maar je kunt het voorkomen (als de stroom vaak uitvalt of zo) door een checkpoint filename op te geven, bij de buffer-options.

Momenteel zit ik nog te kijken of ik kan fetchen via mail (klereding blijft responden dat rc5 afelopen is), vandaar dat ik die optie tegenkwam. De faq op d.net is van ergens in 2000, maar de optie zit wel in de client. Er staat zelfs nog uitleg bij :)
Fetchen via mail is nog niet mogelijk bij RC5-72.
Wanneer je al kan fetchen via mail, zal je bestandjes krijgen van rc5-64, maar dat is dus al afgelopen.

Strix (Skullflame)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Of OGR natuurlijk :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57
In de faq stond dat je dan
code:
1
contest=OGR
in moest vullen, dus ik dacht slim te zijn en zette er
code:
1
contest=RC5-72
neer, maar dat mocht niet baten :P Ik haal nu gewoon thuis mijn buff-in.rc5 op en mail die naar de zaak.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1