Sorry voor de vage topictitel, maar ik weet er ook geen goeie benaming voor 
Anyway, mijn probleem is het volgende:
Voor ons project (een apparaat ontwerpen) heb ik een logo ontworpen. Dit logo bestaat uit 4 letters, de E, C, G en O. Deze letters staan in de vorm van een vierkant. Voorbeeld:
Nu heb ik van dit logo een menuutje gemaakt voor de bijbehorende website. Als je op een letter klikt, schuift deze weg, en komen er letters te voorschijn, waardoor er een woord gevormd wordt.
Voorbeeld: Je klikt op de C, en 'onstructie' komt tevoorschijn.
Nu heb ik een heel raar probleempje: Nadat ik op de E heb geklikt, doen alle letters het, Nadat ik op de C heb geklikt, doen alleen de E en G het, Nadat ik op de G heb geklikt doen alleen de E en O het, en nadat ik op de O heb geklikt, doet alleen de E het. Hoe kan dit? Nadat ik op een willekeurige letter geklikt heb, moeten alle letters het daarna gewoon doen! Hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Ik heb de volgende code gebruikt:
Met #FRAME voor het framenummer. Deze code geldt dus voor elke letter.
Alle buttons en bewegingen enzo staan in 1 movie.
Mocht het niet duidelijk zijn, dan is dit het menuutje, en dit de source.
Thanx in advance, mocht er een oplossing komen
Anyway, mijn probleem is het volgende:
Voor ons project (een apparaat ontwerpen) heb ik een logo ontworpen. Dit logo bestaat uit 4 letters, de E, C, G en O. Deze letters staan in de vorm van een vierkant. Voorbeeld:
code:
1
2
3
| E|C --- G|O |
Nu heb ik van dit logo een menuutje gemaakt voor de bijbehorende website. Als je op een letter klikt, schuift deze weg, en komen er letters te voorschijn, waardoor er een woord gevormd wordt.
Voorbeeld: Je klikt op de C, en 'onstructie' komt tevoorschijn.
Nu heb ik een heel raar probleempje: Nadat ik op de E heb geklikt, doen alle letters het, Nadat ik op de C heb geklikt, doen alleen de E en G het, Nadat ik op de G heb geklikt doen alleen de E en O het, en nadat ik op de O heb geklikt, doet alleen de E het. Hoe kan dit? Nadat ik op een willekeurige letter geklikt heb, moeten alle letters het daarna gewoon doen! Hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Ik heb de volgende code gebruikt:
code:
1
2
3
| on (release) {
gotoAndPlay(#FRAME);
} |
Met #FRAME voor het framenummer. Deze code geldt dus voor elke letter.
Alle buttons en bewegingen enzo staan in 1 movie.
Mocht het niet duidelijk zijn, dan is dit het menuutje, en dit de source.
Thanx in advance, mocht er een oplossing komen
I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?