uber1337 probleempje met wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:08
FF verhaaltje :)

Van rolfvanleusden (a) hetnet.nl (ging geld kosten) wilde ik het veranderen naar rolfvanleusden (a) hotmail.com. Lukte niet omdat ik vroeger een account had op tweakers (die kon ik zowiezo niet terug vinden) dus wilde ik het veranderen naar rolfvanleusden (a) myrealbox.com maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik rolf (a) myrealbox.com had 8)7 Owkee. Ikke dus rolfvanleusden (a) myrealbox.com registreren. Moet je wel ff aangeven dat je een betaalde host hebt. Ikke dus account van me vader @ chello opgeven. Is het blijkbaar e.*** (a) chello.nl ipv. ed.****** (a) chello.nl. En nu kan ik het niet opnieuw reggen :/ OMFG wat ben ik stom 8)7

Het gevolg is dat ik nu dus niet meer kan reageren enzo. Hier op GoT kloppen de gegevens nog wel (voor het geval vergelijkingsmaterial oid)

Maar wie kan/mag/wil zorgen dat ik weer gewoon kan replyen op mijn normale account blackangel (en evt. zorgen dat ik als email adress weer rolfvanleusden (a) hotmail.com kan nemen door het te wijzigen in mijn oude usernaam "rolfvl". Het 2e hoeft niet maar als je heel lief bent kun je het natuurlijk doen)

edit:

Ik ben pas morgenavond weer online, mochten jullie even willen testen zal het dus even duren voordat er weer een reactie is aan mijn kant

[ Voor 8% gewijzigd door blackangel op 04-03-2003 22:34 ]

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Email adres is gewijzigd naar hotmail :) en ook een nieuwe pass

Het ander account is op slot gezet btw.

[ Voor 27% gewijzigd door GiLeX op 04-03-2003 22:43 . Reden: toevoeging ]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:08
thnx in advance _/-\o_ _/-\o_

hmmz, ik kan hem nog steeds niet veranderen naar rolfvanleusden (a) hotmail.com:
Het email-adres kan niet gewijzigd worden naar 'rolfvanleusden (a) hotmail.com omdat dit adres reeds door een andere user in gebruik is. Ga terug naar de vorige pagina en vul een ander email-adres in.
Ik heb het mailtje met paswoord naar myrealbox laten versturen, en ik zet wel ergens in me profiel dat hotmail mijn meestgebruikte is :)

Enige probleem is dat ik het mailtje nog niet heb gezien :/ Maar daar kijk ik vanavond wel naar.

[ Voor 91% gewijzigd door blackangel op 05-03-2003 08:27 ]

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
blackangel schreef op 05 March 2003 @ 08:12:
thnx in advance _/-\o_ _/-\o_

hmmz, ik kan hem nog steeds niet veranderen naar rolfvanleusden (a) hotmail.com:

[...]

Ik heb het mailtje met paswoord naar myrealbox laten versturen, en ik zet wel ergens in me profiel dat hotmail mijn meestgebruikte is :)

Enige probleem is dat ik het mailtje nog niet heb gezien :/ Maar daar kijk ik vanavond wel naar.
|:( je email in je profiel is al @hotmail ... dat schrijft GiLeX toch 8)7

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"