Toon posts:

laptop + Lynx3DM + tvout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, weer het zoveelste tvout topic, maar met de search kom ik er niet uit. Ik heb dus ook alleen maar een zwart/wit beeld op mijn TV vanuit mijn LapTop Amilo m series 6500 met Silicon Motion Lynx3DM.

Ik weet waar het allemaal aan kan liggen (pal ipv ntc enz). Het probleem bij mij is echter dat ik dus niets in kan stellen. Ik kan maar 'e'en driver vinden voor de Silicon motion Lynx3DM en bij die driver kun je helemaal niks instellen onder display--> advanced --> adapter. Enkel en alleen "update driver" en de resolutie settings. Het enige wat ik kan doen is dus FN --> F12 en dan krijg ik een zwart/wit beeld. :'(
Ik gebruik s-video naar scart en windows 2000.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

is je TV oud?
oudere TV's kunnen namelijk via de S-video (ook wanneer deze via scart zit) geen kleur weergeven.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
+/- 4 jaar dat zou toch moeten kunnen? :?

Maar het gaat er mij om dat ik geen opties kan instellen. Ik zoek eigenlijk een tooltje net zoals TVTool die ondersteunt mijn Chip niet (sm721)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 00:07 ]

• latislos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:38

latislos

zie signature

ik weet het een heel oud topic, maar ik moet Quipere wat vragen:

welke driver van de Silicon Motion Lynx3DM heb jij? ik zie niet eens dat ie naar een TV-out kan
(moet de tv op AV staan? of kanaal zoeken?)
Ik hebzelf een MaxData Vision 450T op de kop getikt met TV-out, maar ik zie dus nergens dat het uberhaupt kan bij instellingen van de driver?
FN F4> gaf ook geen resultaat (ook s-video > scart)

hoop dat je me nog kan helpen ondat het 2 jaar oude topic....

laat maar werkt al,
is idd ook zwartwit

[ Voor 7% gewijzigd door latislos op 31-05-2005 22:51 ]

ouwe meuk