Mijn neef wil een supergoede laptop hebben voor maximaal €2800. Zouden jullie me eens kunnen adviseren over wat een dergelijke laptop zou moeten bevatten?
Dit is niet echt de bedoeling van dit forum 
Voor 2800 Euro kan je neef iig een aardige laptop kopen
Er is er eentje bij de AH in de aanbieding voor 999 Euro, die is best wel goed
Voor 2800 Euro kan je neef iig een aardige laptop kopen
Er is er eentje bij de AH in de aanbieding voor 999 Euro, die is best wel goed
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 04-03-2003 22:25 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
ik denk dat je dat naar eigen smaak moet uit zoeken, wat wil hij er mee doen, waarvoor wil hij een laptop hebben, dat soort dingen moet je toch een beetje zelf uit maken, misschien wat meer info
[ Voor 9% gewijzigd door melvie op 04-03-2003 22:26 ]
als je veel geld uit geeft, koop dan in ieder geval eentje met een mobile cpu erin.
En als het even kan ook van een goed merk (dell, compaq, toshiba), al die kloon dingen zijn over het algemeen van mindere kwaliteit.
En als het even kan ook van een goed merk (dell, compaq, toshiba), al die kloon dingen zijn over het algemeen van mindere kwaliteit.
Verwijderd
Ik heb er zelf eentje van Dell gehad, die zijn erg goed 
Maar idd, vertel hem eerst zelf ff rond te kijken, op www.dell.nl dus
Maar idd, vertel hem eerst zelf ff rond te kijken, op www.dell.nl dus
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
Beetje dure Dell of Toshiba nemen... Of als je echt aso wilt een Sony Vaio...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Daar heeft dell van die hele leuke configuratie-pagina's voor. Kan je vanuit je luie stoel uitzoeken wat je neef in het vervolg aan je uit kan lenen.
Verwijderd
Of je neemt de Aldi aanbieding van week9 ... dies ook niet mis ... ik heb hem zelf ook en hij draait als een tiet ... voor dit geld kun je geen beter krijgen (1579 euro)
Algemene Aldi&Lidl PC aanbiedingen topic/
En als je overdreven duur wilt ... tsja dan moet je een toshiba 6100 pro hebben!
Algemene Aldi&Lidl PC aanbiedingen topic/
En als je overdreven duur wilt ... tsja dan moet je een toshiba 6100 pro hebben!
misschien wel snel maar geen mobile cpu, ding word dus bloedheet en is binnen 1.5 uur door z'n accu heen. Dat schiet lekker op, kan je net zo goed een desktop kopen. Heb je meer snelheid voor hetzeflde geld
[ Voor 14% gewijzigd door Sick Nick op 04-03-2003 22:52 ]
ASUS L3C iets? ATi Mobility Radeon 7500, 15" scherm, P4 mobiel, etc
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
Als het geld geen bezwaar is:
Dell Precision Workstation M50.
De non-plus-ultra onder de Dell notebooks, met een Quadra kaartje erin, en eventueel een tweede harde schijf.
Dell Precision Workstation M50.
De non-plus-ultra onder de Dell notebooks, met een Quadra kaartje erin, en eventueel een tweede harde schijf.
Verwijderd
Dat had je niet beter kunnen zeggen.
/me droomt van een PowerBook 12" met 512 MB geheugen en een Airport Extreme netwerkje...
Voordat je hier een topic plaatst is het de bedoeling dat je eerst zelf wat uitzoekwerk hebt verricht.
Dus ga eerst zelf eens op zoek, en stel voor jezelf even vast wat er nou precies gezocht wordt.. Welke functionaliteit is nodig, waar gaat het ding vaak voor gebruikt worden etc..
Bekijk dan ook nog eens wat reviews, en je kunt al een redelijke keuze maken..
En als je daarna nog specifieke vragen hebt kun je alsnog een topic openen..
succes
Dus ga eerst zelf eens op zoek, en stel voor jezelf even vast wat er nou precies gezocht wordt.. Welke functionaliteit is nodig, waar gaat het ding vaak voor gebruikt worden etc..
Bekijk dan ook nog eens wat reviews, en je kunt al een redelijke keuze maken..
En als je daarna nog specifieke vragen hebt kun je alsnog een topic openen..
succes
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()