Toon posts:

@home ==> adsl, kpn spekken?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er loopt hier al een soortgelijk topic over chello, maar ik heb nog een extra vraagje.

Aangezien ik sinds een maand niets dan problemen heb met @home en mobiel met de helpdesk bellen me handen vol geld kost om te horen dat het probleem aan mij ligt (wat niet zo is maar ala...) én @home de abonnementskosten ook nog eens met 3 euro verhoogd ben ik van plan over te stappen op adsl.

Ik heb gelukkig bijna mijn eerste jaar bij @home er op zitten, maar zelfs al zou dat niet zo zijn dan zou ik nog kostenloos kunnen opzeggen i.v.m. de prijswijziging.

To the point: ik heb dus geen KPN lijn, ik bel mobiel. Deze zal ik dus moeten aanvragen. Hoe lang duurt dit ongeveer? En: kan ik het kpn abonnement na een jaar weer opzeggen, of zit ik er echt aan vast zolang ik adsl heb :?

En ik wil graag adsl nemen van Speedlinq (sorry Tweakdsl, maar zij hebben een 1Mbit upstream variant!) maar die zeggen bij de postcode check dat de verbinding hier nog niet leverbaar is. Als ik echter andere providers bekijk die gebruik maken van het BBnet zijn hun abonnementen hier allemaal wél leverbaar ?!? (Misschien heeft tweakdsl nog geluk :P )

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-07 10:04

Scatman_II

R9500 Pro >:)

adsl loopt over een telefoonlijn, dus ja: je zit aan een telefoonlijn vast :)

edit
BBnet loopt toch trouwens niet perse via een KPN lijn?

[ Voor 30% gewijzigd door Scatman_II op 04-03-2003 22:23 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Volgens mij is die extra snelheid maar voor 12 maanden :o Zie hun banner aan de rechterkant op http://www.speedlinq.com/

Edit: en http://www.speedlinq.com/...eedlinq_menu/tarieven.htm - je Krijgt dus de eerste 12 maanden 2-8/1Mbps, en daarna 1536/256Kbps?

[ Voor 39% gewijzigd door Rafe op 04-03-2003 22:23 ]

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:46

RC2

Resistance is futile

kpn telefoon is snel geregeld binnen een week oid. Zit je aan vast zolang je ADSL hebt als je de bekende abonementen neemt. Zijn wel abonementen die je kunt krijgen zonder telefoonlijn dacht ik maar weet niet van wie.

Who wants to life forever anyway...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

ADSL zonder telefoonlijn?
Kijk ook even hier, dit onderwerp is namelijk al meerdere malen langsgekomen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.