Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Thanx dan weet ik iedergeval wat meer
wordt lekker heet he ?
heb hem goed kunnen koelen met een Titan copper koeling 40 graden is dat te doen ?
me celly II 633@791 kom niet hoger dan 28 graden idle

bedankt
wordt lekker heet he ?
heb hem goed kunnen koelen met een Titan copper koeling 40 graden is dat te doen ?
me celly II 633@791 kom niet hoger dan 28 graden idle
bedankt
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
ik heb mijn duron zonder problemen op 2.06V lopen MBM zegt zelfs 2.14V, is wel wat aan de hoge kant maar ik heb goede koeling en wat kost zo'n duron nou ?.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ja, wat maakt het uit? Kost toch geen drol, het is gewoon alsof je een nieuwe gloeilamp plaatst......
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Wat is dit toch wazig.:?
Ik krijg mijn TB 800 maar niet op 1Ghz.
Tot 920 Stabiel en hoger dan loopt hij vast met booten.
is dit nog te filmen of niet.
Ik krijg daar toch een dikke poeperd van I:(
Dus wie kan daar eens meer over zeggen. dat hij toch op 1Ghz. draait
Elvis has left de Bulding SLURF.
Ik krijg mijn TB 800 maar niet op 1Ghz.
Tot 920 Stabiel en hoger dan loopt hij vast met booten.
Ik krijg daar toch een dikke poeperd van I:(
Dus wie kan daar eens meer over zeggen. dat hij toch op 1Ghz. draait
Elvis has left de Bulding SLURF.
Volgens mij is het puur een kwestie van geluk of je wel of geen goed oc-bare TBird hebt. Ik heb er nu een redelijke Spire cooler op zitten (met koelpasta nb.) en toch wordt 'ie bij 900MHz nog 59 graden met full load. Anderen krijgen 'm makkelijk op 1 GHz bij lagere temps. Nouja, zolang m'n systeem mooi stabiel loopt hoor je mij niet klagen
Volvo V70 D5 my2011
Verwijderd
ik heb een athlon classic 700 mhz stabiel op 945 Mhz (best redelijk) met een Goldne Orb en artic silver koelpasta, dit word full load met de kast dicht, 50 graden, volgens AMD is tussen de 50 en 60 graden het beste!!! dus dat zit wel goed, maar ik ga toch denk de alpha cooler bestellen, is nog beter, ik draai op een voltage van 2.08
Het is idd een geval van geluk, want je hebt een redelijke kans dat je AMD proc eigenlijk hoger is, mijn Athlon 700 heeft bijvoorbeeld een 800 core
Hoe hoog je met de voltage kan gaan, ik zou zeggen maximaal 0,3V hoger, bij mij loopt ie op 1,6 naar 1,75 volt is 0,15 omhoog, ik hoor het meest dat je 0,25 moet nemen als je zeker van alles wil zijn, maar dat 0,3 ook goed kan, veel hoger zou ik niet gaan, 2V vind ik niet zo'n fijn idee...
volgens de grote ome tom mag je tot 2,13 Volt gaan dus gaan met die banaan !!!!!!!
Pagina: 1