Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
hm en ik dan?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Maar vanwege die memory sticks zou ik hem in ieder geval nooit kopen.
Het NightShot Infrared System, NightFraming System en de Hologram AF™ Illuminator zijn wel hele leuke functies die je helaas alleen Sony camera's hebben.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
[reactie op correctie] op mijn billen rusten strenge copyrights en zijn niet bestemd voor inwendig onderzoek [/reactie op correctie]Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 22:37:
[...]
[correctie] mijn G3 en jou lekkere billen! [/correctie]
maar nu ff serieus...je wil toch niet zeggen dat je G3 belangrijker is dan mij?
ik bedoel...ik ben een levend wezen op deze aard, vol van prachtige wezens zoals ik en....bop....enzo
[ Voor 30% gewijzigd door Mooody op 04-03-2003 22:50 ]
Verwijderd
vet topic dit lolMooooody schreef op 04 maart 2003 @ 22:48:
[...]
[reactie op correctie] op mijn billen rusten strenge copyrights en zijn niet bestemd voor inwendig onderzoek [/reactie op correctie]
maar nu ff serieus...je wil toch niet zeggen dat je G3 belangrijker is dan mij?
ik bedoel...ik ben een levend wezen op deze aard, vol van prachtige wezens zoals ik en....bop....enzo
ik wil je gewoon dat is het...
ok...genoeg nu!
ik denk dat we nu weer ff ontopic moeten, anders gaat dit topic gruwelijk de pijp uit
[ontopic dus] ok wazzy, en wat vind jij van de Sony?
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 04-03-2003 22:54 ]
Maar een concurrent van de G3 ?!? Dat niet. Vooral de lens vind ik erg tegenvallen met F2.8 - F4.0.
Trouwens wel ontzettend frustrerend als je bij Sony zo'n vitrine vol met Memory Sticks Pro ziet terwijk je thuis een DSC-F717 hebt liggen met een veel te kleine 128 MB stick
Verder vind ik hem er poepiegeil uitzien en heb ik niet zo'n probleem met MS (Pro). Kheb een clie NX-70V dus als ik de cam heb kan ik (op vakantie oid) desnoods van MS naar CF kopieren via mijn pda
[ Voor 12% gewijzigd door Selachii op 05-03-2003 10:46 ]
...gamen blijft leuk...
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 11:15 ]
Ik vindt hem ook erg op de G3 lijken, kwam er ook later pas achter dat ie van Sony was en niet van Canon
Arrived anxious, left bored
tja, de P-range (compact point&shoot) is natuurlijk niet te vergelijken met een prosumer camera. Als je een prosumer camera wil hebben (en dus de grootte op de koop toe neemt), zijn er betere alternatieven als deze V1 denk ik... (G3, C5050, F717, evt. Fuji 602)Selachii schreef op 05 March 2003 @ 10:44:
Ik ga zeker die V1 halen. Niet dat ik hem afweeg tegen een G3, die zal ongetwijfeld een aantal betere pro-features hebben, maar ik was van plan een P-72 of P-92 te kopen en vind ik die laatste 100E voor een V1 niet zo moeilijk aangezien je dan echt wel meer waar voor je geld krijgt imo.
Want je wil juist de 'stap' naar de prosumer camera's maken doordat deze meer te bieden hebben, o.a. qua lens...en dat is juist niet het geval bij deze Sony. Ook een prosumer camera met een min. macro focusafstand van 10cm. vind ik wel extreem magertjes
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 05-03-2003 15:42 ]
Een Sony PDA die een algemeen erkende standaard zoals CompactFlash ondersteundSelachii schreef op 05 maart 2003 @ 10:44:
Ik ga zeker die V1 halen. Niet dat ik hem afweeg tegen een G3, die zal ongetwijfeld een aantal betere pro-features hebben, maar ik was van plan een P-72 of P-92 te kopen en vind ik die laatste 100E voor een V1 niet zo moeilijk aangezien je dan echt wel meer waar voor je geld krijgt imo.
Verder vind ik hem er poepiegeil uitzien en heb ik niet zo'n probleem met MS (Pro). Kheb een clie NX-70V dus als ik de cam heb kan ik (op vakantie oid) desnoods van MS naar CF kopieren via mijn pda
In dat CF slot werken alleen Sony wifi/bluetooth kaarten, dus een goedkope CF geheugenkaart past er niet in.
En inderdaad, Sony heeft het recht gekocht om op hun eigen plastic lenzen de naam "Carl Zeiss" te mogen zetten waardoor je nooit echt weet wat de echte kwaliteit van de lens is.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
En wat een geluk dat op de S75, en S85 in iedergeval wel goede Carl Zeiss lenzen zittenJohnny schreef op 05 March 2003 @ 16:13:
[...]
En inderdaad, Sony heeft het recht gekocht om op hun eigen plastic lenzen de naam "Carl Zeiss" te mogen zetten waardoor je nooit echt weet wat de echte kwaliteit van de lens is.
Verwijderd
oftewel hoe durf je met zo'n topictitel de G3 veteranen zo in de kou te laten staan
nou, toen ik de V1 zag dacht ik meteen: nou das wel een lekker ding...dat ga ik mijn mede-tweakers laten zien...Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 16:32:
Toen ik dit topic zag met moody als poster dacht ik toch ff van "hoe kan dat nou, die moody, dat is toch die G3 die-hard
oftewel hoe durf je met zo'n topictitel de G3 veteranen zo in de kou te laten staan
toen ik daarna de specs goed doorlas, krijg ik daar spijt van
phreak, bedankt voor 't vraagteken, maar ik denk dat je beter het woordje "geen" voor concurrent kan zetten en het vraagteken kan weglaten
Bij Sony in Badhoevedorp. Even nieuwe producten kijken bij de dealershow.Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 09:41:
pruiter waar ben jij geweest dan? bij pma2003? (of hoe heet dat)
dat was inderdaad zoJohnny schreef op 05 March 2003 @ 16:13:
[...]
Een Sony PDA die een algemeen erkende standaard zoals CompactFlash ondersteund
In dat CF slot werken alleen Sony wifi/bluetooth kaarten, dus een goedkope CF geheugenkaart past er niet in.
In april komen er echter drivers uit
Klik hier voor meer info over de CF drivers voor sony clie...dit is officieel!
Die v1 lijkt misschien op een G3...maar toch ook weer niet

anywaz, tnx for the advice. Kheb hier thuis ook een G2 en een S40 (pa en ma
[ Voor 4% gewijzigd door Selachii op 05-03-2003 22:48 ]
...gamen blijft leuk...
ah hij's wel kleiner dan ik dacht...Selachii schreef op 05 March 2003 @ 22:47:
[...]
dat was inderdaad zo
In april komen er echter drivers uit
Klik hier voor meer info over de CF drivers voor sony clie...dit is officieel!
Die v1 lijkt misschien op een G3...maar toch ook weer niet
[afbeelding]
anywaz, tnx for the advice. Kheb hier thuis ook een G2 en een S40 (pa en ma) dus heb wel een beetje vergelijkmateriaal.
hm ik vond de G3 eigenlijk al wat te klein voor mijn handen, dus V1 zal dus niet gaan