so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Als je op iedere PC de instellingen van casema zet zal dit werken ECHTER!! er kan er maar 1 tegelijk !! met een router kunnen ALLE pc's tegelijk.
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Verwijderd
Dit kan inderdaad, maar dan kun je niet tegelijk internetten. Het is dan mogelijk om van alle computers apart in te bellen. Als je internet wilt delen schiet je hier natuurlijk niets mee op 
Edit:
beetje laat..
Edit:
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 22:04 ]
Er kan maar 1 computer internetten.
met sygate kan je single nic deling aanzetten en waarschijnlijk kan je dan wel met 2 computers internetten. Zelf heb ik hier geen ervaring mee.
met sygate kan je single nic deling aanzetten en waarschijnlijk kan je dan wel met 2 computers internetten. Zelf heb ik hier geen ervaring mee.
Verwijderd
Het kan ook heel simpel met Linux. Met Windows 2000 overigens ook. De software voor je verbinding 'faked' er een adapter bij, welke je weer over je eerste adapter kunt delen. Zo heb ik het een aantal maanden draaiend gehad, en een vriend van me nog steeds..Rody schreef op 05 March 2003 @ 08:28:
Er maar 1 computer internetten.
Verwijderd
1 pc met 2 nic's (1 nic naar com21 en de andere naar Switch) Niet in de uplink. Internet conn shared en kijken of het naar tevredenheid werkt. Bij mij ook zo een keer gedaan. en met Winroute liep het als een trein.
Verwijderd
Dat snapt 'ie ook wel denk ik, het gaat erom dat hij wou weten wat er gebeurde als je de modem in de uplink propt..Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 09:41:
1 pc met 2 nic's (1 nic naar com21 en de andere naar Switch) Niet in de uplink. Internet conn shared en kijken of het naar tevredenheid werkt. Bij mij ook zo een keer gedaan. en met Winroute liep het als een trein.
Pagina: 1