ik gebruik al een tijdjes AnalogX omdat het einig proggie is wat werkt zoals ik het wil alleen nu kan hij nog niet automatisch inbellen en om elke keer naar de server te lopen is ook zoiets nu ben ik opzoek naar een proggie wat via netwerk wekrt dus een servertje op de server en een client op de Client PC dus als ik zeg inbellen dan gaat hij inbellen en mijn Zus BV wil op anderre PC ook dan opent zij het proggie om zeg maar te gaan inbellen maar kan zij zien of er al connection is en als zijn BV per ongeluk op hangup klikt die pas werkt als er geen Client meer connected zijn
Weet iemand hier een Andtwoordt op of zoiets bestaat anders wil ik wel eens weten wat iemand van jullie gebruikt om te zorgen dat wel automatisch kan inbellen de connection gebruikt en automatisch weer ver breekt ik ben op zoek naar een Proxy Server proggie dus maar eentje die kan SMTP en POP3 en HTML en FTP En socks kan doorlaten zeg maar gewoon alles niet de een wel en de anderre niet
Alvast Bedankt
De volgende proggie heb ik al gebruikt en werken voor geen meter bij mij
Proxy +
Wingate
Spoonproxy
Winproxy
en nog een paar die ken ik zo al niet meer
alleen AnalogX bevalt me wel de rest niet
alleen dat inbellen dan
dat is nog een probleem
Weet iemand hier een Andtwoordt op of zoiets bestaat anders wil ik wel eens weten wat iemand van jullie gebruikt om te zorgen dat wel automatisch kan inbellen de connection gebruikt en automatisch weer ver breekt ik ben op zoek naar een Proxy Server proggie dus maar eentje die kan SMTP en POP3 en HTML en FTP En socks kan doorlaten zeg maar gewoon alles niet de een wel en de anderre niet
Alvast Bedankt
De volgende proggie heb ik al gebruikt en werken voor geen meter bij mij
Proxy +
Wingate
Spoonproxy
Winproxy
en nog een paar die ken ik zo al niet meer
alleen AnalogX bevalt me wel de rest niet
alleen dat inbellen dan
dat is nog een probleem