Toon posts:

Proxy server Software Matig GEZOCHT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik al een tijdjes AnalogX omdat het einig proggie is wat werkt zoals ik het wil alleen nu kan hij nog niet automatisch inbellen en om elke keer naar de server te lopen is ook zoiets nu ben ik opzoek naar een proggie wat via netwerk wekrt dus een servertje op de server en een client op de Client PC dus als ik zeg inbellen dan gaat hij inbellen en mijn Zus BV wil op anderre PC ook dan opent zij het proggie om zeg maar te gaan inbellen maar kan zij zien of er al connection is en als zijn BV per ongeluk op hangup klikt die pas werkt als er geen Client meer connected zijn

Weet iemand hier een Andtwoordt op of zoiets bestaat anders wil ik wel eens weten wat iemand van jullie gebruikt om te zorgen dat wel automatisch kan inbellen de connection gebruikt en automatisch weer ver breekt ik ben op zoek naar een Proxy Server proggie dus maar eentje die kan SMTP en POP3 en HTML en FTP En socks kan doorlaten zeg maar gewoon alles niet de een wel en de anderre niet

Alvast Bedankt

De volgende proggie heb ik al gebruikt en werken voor geen meter bij mij

Proxy +
Wingate
Spoonproxy
Winproxy

en nog een paar die ken ik zo al niet meer

alleen AnalogX bevalt me wel de rest niet
alleen dat inbellen dan
dat is nog een probleem

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:27

Korakal

Up up up!

Wat is er mis met Winproxy? Die heeft het bij mij altijd goed gedaan hoor.
En gebruik ajb eens leestekens in je tekst, dat maakt het iets leesbaarder :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

IT -> NT
Overigens, wil je het gebruik van leestekens in je posts in het vervolg overwegen?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
heel dat winpoxy werkt bij niet voral niet als je met twee pc wilt gaan inetten 1 pc kan nog maar een tweede dan heeft een wel en de ander niet

Verwijderd

Topicstarter
intoxicated schreef op 04 March 2003 @ 21:35:
IT -> NT
Overigens, wil je het gebruik van leestekens in je posts in het vervolg overwegen?
Next topic zal leestekens hebben oke

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Ik zie nogal wat namen van proxy software staan waar heel veel mensen (naar tervredenheid) mee werken. kun je iets duidelijker zijn waarom deze "proxy's" voor geen "meter" werken. Mischien hebben we dan nog een idee voor je...

(zou het niet aan je instellen/settuppen kunnen liggen ???)

/edit: Inderdaad, ik zou winroute pro gebruiken.. zeer tevreden over....

[ Voor 17% gewijzigd door RedVox op 04-03-2003 21:44 ]

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Je kan ook je post editten ;)

Ontopic: probeer winroute (pro) eens. Meer alternatieven zou ik ook niet zo snel weten eigenlijk.

Verwijderd

Microsoft ISA server? Die kun je ook als proxy gebruiken.
Kost alleen aardig wat €€€€'s :{

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
Winproxy, al bij een aantal kleine bedrijfjes die vrij weinig met internet doen geinstalleerd.

Ze kunnen van afstand verbinding maken, of automatisch, vooral de mailserver is erg handig :)

1x goed instellen, en nooit meer problemen hebben.

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
misschien dat je iets kunt met vnc....

Verwijderd

Topicstarter
Vnc is wel leuk maar mijn zujes krijg het nu al voor elkaar XP Pro fuck up te krijgen daarom Ghost ik nu al zo'n 2 keer per week elke PC dus VNC helaas strax heb geen Server meer nee dank je Winproxy daar kan ik niet alles doorheen krijgen zoals Pop 3 en Smtp en isa server nee dank ooit was de tijd dat ik alles legaal kocht Dat kosste veel Vooral 2000 Server NL :P dus ik ga niet nog eens iets kopen van veeeel €€€€€ kan ik niet een Back-up Lenen van iemand :P

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Kun je geen leestekens in je posts zetten? zou misschien iets makkelijker te lezen zijn.

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Misschien moet je het probleem bij de bron aanpakken :P Als je toch 2k server hebt kun je makkelijk met policy's etc. werken, en op die manier het een en ander dichtspijkeren. Je kunt ook gewoon zeggen (als ze een eigen pc hebben) dat je het niet meer fixt, en dat ze maar zelf zorgen dat ze t netjes houden. Dat werkt hier thuis erg goed :)

Wat ik me nu bedenk.... Wil je perse een proxy? Zo ja, waarom? Je kan namelijk ook gewoon RRAS van win2k gebruiken. Die belt ook automatisch in :)

[ Voor 19% gewijzigd door Timmert op 04-03-2003 22:02 ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 11:58
hier de oplossing: download sygate.
dit werkt met NAT, dus geen stinkende proxy. je hoeft dus geen rare instellingen te doen op de client pc's.
daarnaast kan je de sygate client op je clients installeren. je krijgt dan een icoontje rechtsonder waarmee je de server kan laten inbellen/disconnecten. hij word op alle clients blauw zodra er een verbinding is.

dit is toch wat je zoekt?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben met policy's bezig geweest, aangezien mijn ouders ook nog telebankieren werkt dat niet. Zodra dat is ingeschakeld kan men niet meer de Database openen dat is dus waar dat telebakier proggie op werkt dus helaas dat gaat al niet meer door.
Dat RRas krijg ik niet werkend tenzij jij Timmert mij kan helpen met die rotzooi

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

sharkzor: 'T moet naar mijn idee wat meer foolproof zijn. Bovendien is het zonde om op een 2k server extra proggies te gaan installeren als t ook zonder kan :)

[ Voor 6% gewijzigd door Timmert op 04-03-2003 22:08 ]

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 22:07:
ik ben met policy's bezig geweest, aangezien mijn ouders ook nog telebankieren werkt dat niet. Zodra dat is ingeschakeld kan men niet meer de Database openen dat is dus waar dat telebakier proggie op werkt dus helaas dat gaat al niet meer door.
Dat RRas krijg ik niet werkend tenzij jij Timmert mij kan helpen met die rotzooi
Vooruit dan maar :P

Heb je msn?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik msn
------------

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 22:15 ]

• nxt
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 10:00

nxt

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 21:54:Winproxy daar kan ik niet alles doorheen krijgen zoals Pop 3 en Smtp en isa server
dat ligt dan denk ik toch aan je configuratie, want pop3 & smtp gaan hier wel door winproxy (4.0) heen.

edit:
ook al werkt winproxy ook met NAT, dat inbel icoontje dat sharkzor noemt klinkt ook niet slecht

[ Voor 17% gewijzigd door nxt op 04-03-2003 22:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Timmert schreef op 04 March 2003 @ 22:08:
[...]

Heb je msn?
ja msn heb ik @@@@

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 22:28 ]

• sharkzor
Timmert schreef op 04 maart 2003 @ 22:07:
sharkzor: 'T moet naar mijn idee wat meer foolproof zijn. Bovendien is het zonde om op een 2k server extra proggies te gaan installeren als t ook zonder kan :)
sygate is foolproof.
echt, ik ben nog niks makkelijkers tegen gekomen.
en dat inbel icoontje is echt super makkelijk.

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Tis makkelijk om te gebruiken ja. Ik kan me echter voorstellen dat als je 2 lastige zusjes hebt, dat je dan beter een server kan hebben die automatisch inbelt, en de verbinding na 2 minuten idle killt ofzo. Dan loop je ook niet het risico dat je familie de verbinding open laat staan.

Geloof me, familie kan dom zijn, en ja, ik spreek uit ervaring :P

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Timmert schreef op 04 March 2003 @ 22:08:
[...]

Heb je msn?
waarom via msn :?

als je een oplossing hebt voor dit heerschap zijn probleem dan gelieve deze hier te posten... dan hebben we er allemaal wat aan,

A wise man's life is based around fuck you

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Opzich heb je gelijk, maar ik neem aan dat eenieder hier toch wel weet hoe ics werkt, nietwaar? In het kader daarvan kan ik hem natuurlijk ook naar de search verwijzen, maargoed...

• sharkzor
Timmert schreef op 04 March 2003 @ 22:28:
Tis makkelijk om te gebruiken ja. Ik kan me echter voorstellen dat als je 2 lastige zusjes hebt, dat je dan beter een server kan hebben die automatisch inbelt, en de verbinding na 2 minuten idle killt ofzo. Dan loop je ook niet het risico dat je familie de verbinding open laat staan.

Geloof me, familie kan dom zijn, en ja, ik spreek uit ervaring :P
dat kan sygate allemaal ook.
en je wil niet dat hij automatisch in gaat bellen. windows wil dat namelijk nogal iets te vaak doen.

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

sharkzor schreef op 04 maart 2003 @ 23:16:
[...]
en je wil niet dat hij automatisch in gaat bellen. windows wil dat namelijk nogal iets te vaak doen.
Je kan hem natuurlijk zo tweaken dat ie alleen inbelt als het echt nodig is ;)

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn 2 centjes:
Ik heb alle door jou genoemde software geprobeerd hier thuis voor zowel mijn Casema 512kbit kabel als mijn Dutchweb 2-8mbit DSL...en ze voldeden niet aan mijn eisen voor goede routingsoftware. Heb uiteindelijk een oud systeem voorzien van Smoothwall en nog nooit zo'n fijne, stabiele verbinding gehad met alle mogelijkheden van dien. Ik kan het je aanraden.
Pagina: 1