I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
grtz
Dutchman
keyserver.org
We spend our years as a tale that is told
Wij van fabosys waarderen je reactie zeer!
mzlz..
en voor Energy: kan je misschien ff in deze topic melden als je verbinding weer overeind is? thnx!
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Verwijderd
Wat is nu eigenlijk het nut van fetchen via een keyserver?
Verwijderd
HlpDsk: het maakt idd niks uit waar je je blokken vandaan haalt, alleen het is zo irritant om elke keer je .ini te moeten veranderen als je al op een keyserver van DPC flushed en fetched
da lukt niej....
hier ff een quote uit het mailtje van m`n
dpc"zaken"partner die nu bij onze server zit:
We willen crunchen god damn it!heb het geprobeert met de keyserver veranderen fetch niks!!!!!
en de out buff, gebackuped en verwijdert en toen server opnieuw
ingesteld proxy geherstart met ander keyserver van distributed.net fetch
ie niks en voila al mijn blokjes waren weer terug zonder de backup terug
tezetten
weet iemand nog iets anders??
Verwijderd
Greetz
Btw. als ik mijn client instel om blockjes van mijn proxy af te halen en hij vind die niet dan gaat in na een aantal keer proberen naar distributed.net connecten en haalt en stuurd ie alles daar heen.
Hoe kan dat en wat kan ik d'r aan doen?
er is volgens de helpdesk een collectieve storing in zijn buurt!
mzzl harrie_1
Merkez
we hebben nu al 100+ clienten draaien van de 200 maar die staan gewoon droog!
en we krijgen het maar niej voor elkaar om te fetchen!! KL#TE!
Ivo's proxy is een officiele d.net proxy, dus niet of.Ehh, correct me if i'm wrong, maar je kunt toch wel gewoon direct van D.Net Fetchen (of Ivo)
Moet je in je config naar optie 2-6-5 gaan en die yes zetten ( 5) Keyserver is a personal proxy on a protected LAN? ==> yes)Btw. als ik mijn client instel om blockjes van mijn proxy af te halen en hij vind die niet dan gaat in na een aantal keer proberen naar distributed.net connecten en haalt en stuurd ie alles daar heen.
Hoe kan dat en wat kan ik d'r aan doen?
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
mzzl harrie_1
Merkez
Verwijderd
thnx
we zijn weer up and running!!
we fetchen wel gewoon weer van energy`s af!!
[offtopic +stiekum spam]
heej,wizz we staan 3e! yeehaw!
check energy.keyserver.org -->info@fabosys.com[/offtopic +stiekum spam]
Verwijderd
Alles draait weer als vanouds!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
De helft ervan flusht alleen maar naar de energy keyserver, dus die hebben morgen als ze weer aangaan een berg random blokjes
Toen ik halverwege was kwam ik erachter dat er dus problemen waren met de energy keyserver en heb ik wel aangezet dat ze eerst gaan zoeken naar de energy keyserver, maar het wel opgeven en dan naar de distributed.net server gaan zoeken....mag ook wel, DPC kan ook wel wat blokjes gebruiken om AT in te halen
Ma goed, ik heb er dus een aardig weilandje bijgetrokken en ben blij dat de energy keyserver weer online is, want doen ze tenminste echt wat constructief
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Verwijderd
nou ja suc6 fabosys maar db gaat toch wel van jullie winnen
Verwijderd
vandaag wint Dutchbat. Waarom?
Nou lees mijn topic maar, Fabosys heeft zojuist 6000+ blokjes verloren door een computer crash, dankzij M$ Windhoos
De stats komen toch allemaal bij elkaar bij Onno.
Alleen fetchen kan eventueel ook!
O.A. bij:
maandflush.keyserver.org
wildhagen.keyserver.org
Teisn
Ik vind dat wel lache zo`n "mini"-competitie strijd op energy`s!
Wat ook wel lache zou zijn is dat, als de mf is geweest, we samen een subteam op zouden richten! staan we geheid vet hoog elke dag bij de DPC-stats! lache man!
en dan dat ons team een geheel nieuwe naam heeft zodat je daar ook geen gezeur over krijgt...idee?
sentinel,painbringer,wizz&me zijn voor!
icq me ff ofzo!
[/heel ff offtopic]
Verwijderd
Ik gooi meteen maar ff 672 WU's op, vangen Energy!
Hoihoihoi! Stats!
/me out
HEt aantal WU's was ietsje overdreven, keek ook naar buf-in
Bericht hierboven
euh,kunnen we wel iets voor bedenken hoor!
[/off topic]
Verwijderd