energy! je keyserver is down! ik wil blokjes!!! wèèh

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-01 10:17

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

Topicstarter
nou lijkt me duidelijk. ik kan me stats niet eens checken,we hebben nou al bijna 4000+ blokjes klaar staan! helpie en onze blokjes zijn op!

What`s the problem ,my friend?

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:46
Het ziet er naar uit dat zijn (kabel) verbinding eruit ligt. Niets aan te doen helaas. Je kan tijdelijk een andere proxy gebruiken (kijk op dpc.tweakers.org of op keyserver.org voor de lijsten) en vervolgens bij de algemene stats pagina http://onno.dhs.org/ppstats / je stats bekijken :)

grtz
Dutchman
keyserver.org

We spend our years as a tale that is told

• weedty435

weedty435

Topicstarter
YO! thnx man!

Wij van fabosys waarderen je reactie zeer!

mzlz..

en voor Energy: kan je misschien ff in deze topic melden als je verbinding weer overeind is? thnx!

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

Verwijderd

Ehh, correct me if i'm wrong, maar je kunt toch wel gewoon direct van D.Net Fetchen (of Ivo) ... het gaat er toch om dat je flusht naar de proxy?

Wat is nu eigenlijk het nut van fetchen via een keyserver?

• weedty435

weedty435

Topicstarter
Ja,we probeerden te fetchen vanaf d.net maar dan gaat hij ook meteen beginnen met het flushen naar d.net!!! hoe kan je instellen dat hij alles fetched vanaf d.net?

Verwijderd

haal je buffout eruit(en natuurlijk backupppen), en zet je perproxy.ini op maxkeysready op bv. 25.000 op een keyserver van dnet/andere keyserver van ons, herstart je proxy en als het goed is haalt ie gelijk blokken op en hij flushed er geen omdat je die buffout weg heb gehaald, daarna natuurlijk perproxy.ini weer veranderen naar het energy.keyserver.org en je buffout terugzetten en proxy herstarten. Ik denk dat dat wel werkt.

HlpDsk: het maakt idd niks uit waar je je blokken vandaan haalt, alleen het is zo irritant om elke keer je .ini te moeten veranderen als je al op een keyserver van DPC flushed en fetched

• weedty435

weedty435

Topicstarter
shit zeg!
da lukt niej....
hier ff een quote uit het mailtje van m`n
dpc"zaken"partner die nu bij onze server zit:
heb het geprobeert met de keyserver veranderen fetch niks!!!!!
en de out buff, gebackuped en verwijdert en toen server opnieuw
ingesteld proxy geherstart met ander keyserver van distributed.net fetch
ie niks en voila al mijn blokjes waren weer terug zonder de backup terug
tezetten
We willen crunchen god damn it! :(
weet iemand nog iets anders?? :(

Verwijderd

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn ppstats page in het nederlands kan krijgen net als: http://onno.dhs.org/ppstats

Greetz

Btw. als ik mijn client instel om blockjes van mijn proxy af te halen en hij vind die niet dan gaat in na een aantal keer proberen naar distributed.net connecten en haalt en stuurd ie alles daar heen.

Hoe kan dat en wat kan ik d'r aan doen?

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

Zijn kabelverbinding ligt er inderdaad uit!
er is volgens de helpdesk een collectieve storing in zijn buurt! :( :(

mzzl harrie_1

Merkez

• weedty435

weedty435

Topicstarter
Damn! het gaat vandaag net zo lekker...
we hebben nu al 100+ clienten draaien van de 200 maar die staan gewoon droog!
en we krijgen het maar niej voor elkaar om te fetchen!! KL#TE! :(

• NightBird
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
weedty: wat voor foutmeldingen geeft de proxy als je een d.net proxy instelt? Gaatie helemaal niet fetchen? Misschien moet je dan even je pprc5in.rc5 (of hoe je inbuffer ook heet) deleten, wellicht is dat het probleem.
Ehh, correct me if i'm wrong, maar je kunt toch wel gewoon direct van D.Net Fetchen (of Ivo)
Ivo's proxy is een officiele d.net proxy, dus niet of.
Btw. als ik mijn client instel om blockjes van mijn proxy af te halen en hij vind die niet dan gaat in na een aantal keer proberen naar distributed.net connecten en haalt en stuurd ie alles daar heen.
Hoe kan dat en wat kan ik d'r aan doen?
Moet je in je config naar optie 2-6-5 gaan en die yes zetten ( 5) Keyserver is a personal proxy on a protected LAN? ==> yes)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Kan iemand me misschien vertellen hoe lang dit (waarschijnlijk) gaat duren ? Ik heb niet zo'n zin om alle 50 computers van een nieuwe ini te voorzien...

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• harrie_1
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

Proxy is weer in de lucht!!! :) :)

mzzl harrie_1

Merkez

Verwijderd

heb een beetje met mijn settings lopen spelen om blokjes te fetchen (andere keyserver), fetched zo te zien nog niets wat waren de poort instellingen ook al weer?? zit achter een firewall en proxy server.

thnx :)

• weedty435

weedty435

Topicstarter
boeiuh!! Wizz..
we zijn weer up and running!!
we fetchen wel gewoon weer van energy`s af!!

[offtopic +stiekum spam]
heej,wizz we staan 3e! yeehaw!
check energy.keyserver.org -->info@fabosys.com[/offtopic +stiekum spam]

Verwijderd

is al gelukt, beetje ongeduldig :), in een keer iets van 7100+ blokjes erbij, hadden er meer kunnen zijn :(

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Harrie_1 bedankt voor het up-to-date houden !

Alles draait weer als vanouds!

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

D@mn, 600+ blokkies naar dnet ipv proxy :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Ach ja, ik heb nu vandaag bij zo'n 60 computers nieuwe koeien uitgezet en hoop dat ze voorlopig even blijven staan...(het wordt zo'n beetje gedoogd, maar ik moet het wel zelf erop zetten, ik mag het niet automatiseren)
De helft ervan flusht alleen maar naar de energy keyserver, dus die hebben morgen als ze weer aangaan een berg random blokjes :(
Toen ik halverwege was kwam ik erachter dat er dus problemen waren met de energy keyserver en heb ik wel aangezet dat ze eerst gaan zoeken naar de energy keyserver, maar het wel opgeven en dan naar de distributed.net server gaan zoeken....mag ook wel, DPC kan ook wel wat blokjes gebruiken om AT in te halen ;)

Ma goed, ik heb er dus een aardig weilandje bijgetrokken en ben blij dat de energy keyserver weer online is, want doen ze tenminste echt wat constructief :)

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Verwijderd

Energy, is je keyserver down??
kan het niet bereiken via inet, en kan ook niet flushen

Verwijderd

ik ben nogal een beetje in de ban van de stats geraakt door MF6 eerst had ik dat helemaal niet sow heel erg. Ik zit nu echt om het kwartier te kijken van staat Dutchbat nog wel 3e of heeft fabosys ons alweer ingehaald. maar ik baal dat energy nu down is want ik kan nu niet van de stats genieten en omdat de server waar de overall stats op staan upgegrade wordt kan ik daar ook al niet kijken :(

nou ja suc6 fabosys maar db gaat toch wel van jullie winnen ;)

Verwijderd

TeisN

vandaag wint Dutchbat. Waarom?
Nou lees mijn topic maar, Fabosys heeft zojuist 6000+ blokjes verloren door een computer crash, dankzij M$ Windhoos :(

• DSmarty
  • Niet online
Misschien ben ik dom hoor, maar jullie kunnen gewoon ook even op een van de andere proxies flushen/fetchen.
De stats komen toch allemaal bij elkaar bij Onno.
Alleen fetchen kan eventueel ook!
O.A. bij:
maandflush.keyserver.org
wildhagen.keyserver.org

• weedty435

weedty435

Topicstarter
[heel ff offtopic]
Teisn
Ik vind dat wel lache zo`n "mini"-competitie strijd op energy`s!
Wat ook wel lache zou zijn is dat, als de mf is geweest, we samen een subteam op zouden richten! staan we geheid vet hoog elke dag bij de DPC-stats! lache man!
en dan dat ons team een geheel nieuwe naam heeft zodat je daar ook geen gezeur over krijgt...idee? ;)
sentinel,painbringer,wizz&me zijn voor! :)
icq me ff ofzo!
[/heel ff offtopic]

Verwijderd

weedty zou wel willen maar heb nog maar tot 5 aug, dan ben ik weg hier en moet ik mijn sporen uitwissen :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:11

Floor-is

5.2

Hij doet het weer! (Even?)

Ik gooi meteen maar ff 672 WU's op, vangen Energy!

Hoihoihoi! Stats!

/me out

edit:
HEt aantal WU's was ietsje overdreven, keek ook naar buf-in ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

heeft alleen ff iets gefetched, nog niet geflushed

• weedty435

weedty435

Topicstarter
[off topic]
euh,kunnen we wel iets voor bedenken hoor! ;)
[/off topic]

Verwijderd

Misschien toch weer niet alle bakken. Nieuwe Linux server :), misschien daar ff een proxy op installeren!!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
dsmarty, noem mijn proxy ook es dpc.linuxers.nl . Dan wordt die ook nog es druk, er is nog ruimte zat :D
Pagina: 1