Neuros audio player. Iemand al ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik zit een beetje met een dilemma....

Ik wilde eerst per sé een MD-Autoradio kopen maar heb nu een ander idee in gedachten die mij veel meer trekt.

Ik ben zelf liefhebber van mp3, ogg etc. Ik zit nu te denken om een autoradio te kopen met een line-in aan de voorkant waar ik op dit moment mijn portable MD op kan aansluiten. Wat ik dan wil doen is even doorsparen om een Neuros Digital Audio Player/Recorder te kopen zodat ik hier in 1 keer mijn hele muziekcollectie op kan zetten. Waar ik erg benieuwd naar ben is de prijs in euro's waar deze speler met 20 gig geïntroduceerd gaat worden en uiteraard wat de geluidskwaliteit van de speler is, de specs en andere ervaringen.

Het ding is in de VS al leverbaar maar in europa volgens mij nog niet. Toch vraag ik me echt af of er al mensen zijn die in het bezit zijn van zo'n speler en wat die er over kunnen vertellen.

Mocht de speler is zwaar goed zijn dan koop ik morgen een autoradio met een line-in en cdspeler en koop ik daar later een Neuros bij. Deze wil ik dan in een houder monteren in de auto.

Graag reacties, advies etc.... B)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Kick,

Ik ga zo namelijk om 17:30 naar de shop voor de autoradio dus graag reacties :)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Jammer nog geen reacties. Ik ben zelf ook erg benieuwd. Een hele leuke functie van dit apparaatje vind ik de FM-zender, die binnen een straal van een meter of 10 een FM-signaal uitzendt zodat je gewoon op je radio kunt luisteren naar je mp3-spelers zonder kabels e.d.

Voor meer info Neurosaudio.com

't Ziet er mooi uit allemaal maar ik kan natuurlijk ook wel een gelikte website bouwen voor een waardeloos product :P Maar iemand reacties/ervaringen? Heel graag :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Niet zoveel topics voor je autoradio openen. Je moet uiteindelijk toch zelf de knoop doorhakken.

Dit topic is gesloten.