Toon posts:

Drive Image 2002: extra ruimte nodig...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe werkte Drive Image 2002 altijd perfect. Ik heb een kleine hd, verdeeld in 2 partities. C: bevat mijn systeem en de prgram files en D: games en muziekzooi.
Van de C: partitie maak ik regelmatig een image op D:. Nu is D: aardig vol geraakt, maar nog niet zo vol dat de image er niet meer oppast. Maar het scheelt niet veel. Ik denk zo'n 1 of 2 GB.

Als ik nu een image ga maken, loopt alles goed tot 50%. Dan gaat 'ie verifieren. Dat begint ook goed. Maar dan, opeens, bij 52 of 53% zie ik een korte melding dat de image gedelte wordt en vervolgens krijg ik de mededeling dat de image niet gevonden kan worden (ja, logisch!).

Mijn vraag is: waarom delete DI zelf de image?!? De ruimte op de schijf was groot genoeg: hij had de image al geschreven! Heeft 'ie soms meer ruimte nodig voor het verifieren? Maakt 'ie dan nog een extra kopie of zo?

• Zekas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 17:33
Het kan zijn dat ie een hoop cached, en daardoor dus erg veel extra ruimte nodig heeft. Maar het kan ook zijn dat ie op C: cached, en als die dan vol is...
Dit zijn maar suggesties hoor, je kan het eens proberen door extra ruimte vrij te maken (door bijv wat spul van D naar C zet), en kijken of ie dan nog de error geeft...