Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
voor zover ik weet heb ik niks nieuws geinstalleerd, het laatste dat ik heb geinstalleerd is geloof ik Unreal 2 maar dat was een paar dagen voordat hij vreemd ging doen.
Humankind… be both.
silverstar, ik bedoel dit niet in IE, maar gewoon in windows zelf...
Humankind… be both.
Volgens mij vergis je je, dat kan alleen als je het plaatje daadwerkelijk ziet, in Explorer op miniatuurweergaven of filmstrip dus.
ja, als ik hem inderdaad ergens in mijn documenten heb staan, het maakt niet uit hoe ik hem dan instel, van details tot fotostrip, nergens krijg ik de optie meer, terwijl hij er wel altijd was :-S
Humankind… be both.
gebruik je toch lekker picaview www.acdsystems.com
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Even dit topic een flinke stamp naar boven geven, want ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als de topicstarter.
Heb me rotgezocht, op dit forum, op internet, bij microsoft overal maar kon alleen maar dit topic vinden, dus heb me maar ff geregistreerd hiero.
Heb een redelijk verse XP-installatie (Pro + SP1). Verder bijna geen andere rare shit geinstalleerd. Dit probleem heb ik al bij eerdere installs gehad. Maar nu wil ik de oplossing graag weten!
Aangezien ik niet elke dag of week een andere achtergrond kies, kom ik meestal te laat erachter hoe het kan dat dit item in het popupmenu verdwenen is.
Hoop dat iemand me verder kan helpen, alvast bedankt
EDIT:
Voor de duidelijkheid: ik mis dus de optie Afbeelding als bureaublad achtergrond opslaan als ik rechtsklik op een afbeelding, in welke weergave dan ook!
Heb me rotgezocht, op dit forum, op internet, bij microsoft overal maar kon alleen maar dit topic vinden, dus heb me maar ff geregistreerd hiero.
Heb een redelijk verse XP-installatie (Pro + SP1). Verder bijna geen andere rare shit geinstalleerd. Dit probleem heb ik al bij eerdere installs gehad. Maar nu wil ik de oplossing graag weten!
Aangezien ik niet elke dag of week een andere achtergrond kies, kom ik meestal te laat erachter hoe het kan dat dit item in het popupmenu verdwenen is.
Hoop dat iemand me verder kan helpen, alvast bedankt
EDIT:
Voor de duidelijkheid: ik mis dus de optie Afbeelding als bureaublad achtergrond opslaan als ik rechtsklik op een afbeelding, in welke weergave dan ook!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 19:47 ]
Waar komt die optie Make Thumbnail vandaan? Ik heb het idee dat de applicatie die die optie heeft toegevoegd de optie 'Als bureaubladachtergrond instellen' 'overschreven' heeft ofzo. Ik gebruik die optie zelf ook nog wel eens.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Ook al zo'n vage optie ja... geen idee--MeAngry-- schreef op 21 januari 2004 @ 20:00:
Waar komt die optie Make Thumbnail vandaan?
Verwijderd
Er moeten toch mensen zijn die hetzelfde probleem hebben, en het wel opgelost krijgen...?
Pagina: 1