Nieuwe telefoons van SonyEricsson aangekondigd

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie dit: http://www.zdnet.be/News.cfm?id=25377&mxp=27#shot

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.be/images/nw0303/030304_t610.jpg

De T610:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/t610/specifications/images/t610_96_199.jpg

Specs:
Seeing is believing

The T610 is a sophisticated camera phone. It has a quality 65536 color display, extensive picture sharing options and the latest messaging. The ring tones are polyphonic 32 voice. And for the best mobile games, the T610 supports Java™ download.

Features

12 icon graphic desktop

Music DJ

Aluminum body

Bluetooth wireless technology

Calendar

Camera built-in

Color Display (65536 colors)

128x160 pixels display

Contacts

DRM (Digital Rights Management)

Dynamic Memory 2MB

Games

GPRS 4+1

Infrared

Java applications

Multimedia messaging (MMS)

Polyphonic Sound 32 Voices

Synchronization

Themes

WTLS Class 3 - full WAP security

WAP 2.0

De T310:
Hier kun je foto's vinden:
Over de T310 kan ik niet zoveel vinden, maar die vind ik persoonlijk ook minder mooi...

Wel meer te vinden via: www.sonyericsson.com en dan binnenkort verkrijgbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Ik heb van de T310 even een JPG'je gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/xtram/t310_purple.jpg

Tja... en wat ik nou van beiden moet vinden... Eerst maar eens in het echt zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik vind ze er allebei niet uitzien, maar die 610 is wel praktisch zeg! maargoed, SE en de P800 kennende komt deze pas volgend jaar uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
nog wat pics van de T310:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/se_t310_02_velky

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/se_t310_04_velky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

lijken wel enorm veel op die alcatel met dat langwerpige model (blauw scherm dacht ik) van een half jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Met zo'n telefoon wil ik niet eens dood gevonden worden! :D :P

Mooi is anders, specificaties zijn wel leuk. En inderdaad wat SickNick zegt: lijkt wel erg veel op de Alcatel 311 en 511. :{ Bij de T300 was dat ook al het geval.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die 310 ook bluetooth??

Zal wel weer niet... :(. Jammer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://www.dixis.ru/photos/ot715_lg.jpg

Deze bedoelde ik eigenlijk, maar de 311 en 511 lijken er ook wel veel op ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enige die ze mooi vind ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
ik denk het wel! ik vind ze echt monsterlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

jeej lijken op me t300 en die vind ik persoonlijk vet mooi :)
En deze vind ik wel iets minder dan de t300.. ze moeten ze gewoon dezelfde simpele look geven ze gebruiken nu weer net teveel kleurtjes .. maar toch vind ik ze specialer en desgineriger eruit zien dan bijv. die nokia's of siemenses die er altijd maar hetzelfde uitzien :P (of de standaart klap foontjes)

ps. ik hoop wel dat ze er een wat snellere cpu ingerampt hebben. Want me t300 is great maar soms toch net iets te traag :(

[ Voor 16% gewijzigd door CT op 05-03-2003 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ze wel mooi, maar ik denk niet dat ze echt praktisch zijn, veel te klein scherm lijkt mij om er echt pda achtige dingen op te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Ach, ze zien er niet zo slecht uit. Vind alleen die joystick een beetje matig (trouwens ook van de 68i) :)

Hebben die dingen trouwens maar 2 mb geheugen ? Dan hoop ik toch wel dat je er meteen zo'n memorycard bij krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 09:47:
Ik vind ze wel mooi, maar ik denk niet dat ze echt praktisch zijn, veel te klein scherm lijkt mij om er echt pda achtige dingen op te kunnen doen.
Daar zijn ze dan ook niet voor bedoeld, als je pda achtige dingen wil kunnen doen moet je een p800 kopen! >:)

EDIT:
Hier is trouwens al een review te vinden van de T610 (die ik overigens ook wel vet vind!)

http://www.mobile-review....onyericsson-t610-en.shtml

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 22:39
is er ook al wat bekend over de T606/8 die iets van een gps ontvanegr hadden oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
ff een mailtje gestuurd naar ericsson :

Het toestel staat gepland voor 2e kwartaal van 2003
Een precieze release datum is hier niet bekend

hopelijk geen p800 vertragingen dat zou jammer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
hier dat bedoel ik.. dat wordt dus geheid pas het 1e kwartaal van 2004!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal wel mee vallen, SE heeft op de P800 na zijn telefoons altijd wel vrij snel in de winkel gehad! kijk maar de naar de T68i bv, die lag 2 weken na de presentatie al in de winkel!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
das mooi, dan heb ik nog 3 weken de tijd om te gaan tossen welke telefoon ik nou moet nemen, de p800 of de t610. Ik denk niet dat beide gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nee beide is idd geen goede oplossing
(stom plaatste net exact hetzelfde bericht in een nieuw forum, mijn excuses daarvoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
De 610 vind ik best mooi, die 310 niet. 't Is zeker nog steeds zo'n gewoon TFT-LCD'tje en geen OLED scherm? Daar kijk ik toch meer naar uit: kleinere pixels, scherm geeft van zichzelf licht (dunner dus), responstijd van enkele microseconden (ipv tientallen milliseconden bij LCD's). In Japan lopen ze altijd jaren voor met dit soort gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:59

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

wat is dat voor een "spatiebalk" waar normaal de mic zit?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

zwahiel schreef op 08 maart 2003 @ 10:40:
wat is dat voor een "spatiebalk" waar normaal de mic zit?
Ik denk een designfeature voor operators om hun logo op te kunnen zetten. Vergelijkbaar met het plaatje onderaan een 6210/6310.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker dat ik T610 ga kopen!! ok hij is niet de mooiste maar zeker niet de lelijkste! KOPUHH!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergeleken met een 7650 vind ik ze echt wel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
wordt denk ik m'n volgende die t610..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Van SonyEricsson zelf:

De adviesverkoopprijs van de Sony Ericsson T310 bedraagt € 229,- incl. BTW excl. Abonnement.

8) _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Niet erg leuk om te zien, maar das vast persoonlijk... Beetje vierkant. Overigens valt me ook op dat dingen van Nokia worden overgenomen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 00:22:
Zeker dat ik T610 ga kopen!! ok hij is niet de mooiste maar zeker niet de lelijkste! KOPUHH!!
kwa vormen vind ik idd dat de t68 bijv mooier is, maar hij is niet lelijk en met de specificaties die erbij zitten is die gewoon super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De specs zijn geweldig idd, maar mijn T200 is echt een heel stuk mooier... en de T68i is voor mij dan wel een betere keuze, omdat die mooier is en ook kleurenscherm heeft (heb alleen niet zo veel geld :+ ). En een camera kan ik ook op mijn T200 aansluiten, dus dat is ook geen reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie voor mijn SE CEBIT 2003 coverage de volgende link:

[rml]SJOE®DO in "[ nieuwe phone] maar welke??"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:06
Bij deze link: http://www.mobile-review....onyericsson-t610-en.shtml
staat dit plaatje en dat klopt niet echt helemaal lijkt mij..... dit zou een screen shot moeten zijn van het status schermpje van de t610, maar er staat gewoon keihard t68i.... wel een beetje raar...
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/t610/pic25.jpg

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar het rare is dat de Phone Status bij de T68i er dus niet zo uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bovenstaande plaatje is gewoon een screenshot van het menu van de T610 hoor, het is waarschijnlijk een prototype waardoor het modelnr. niet helemaal klopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

k misschieen een stomme vraag, maar heeft er iemand enig idee wanneer die T610 in de winkels te verkrijgen is? Mijn telefoon is helaas voor de 2e keer binnen enkele maanden gejat :( en nu moet ik dus weer een nieuwe kopen ( en aan de verzekering heb ik ook niets, die treden alleen op bij zwaar geweld of bij inbraak van huis of auto :| )

iig morgen dus ff langs de winkel of als die T610 binnekort uitkomt dan wacht ik daar wel even op...dan maar een tijdje zonder phone :)

/edit
It is expected that the phone will be available in the end of May, but we think that it will go on sale in the end of May – beginning of June. An expected price will be 450-500 Euro, later in would be 420-440. This phone will be the a good Christmas present, at that time it would cost about 300 Euro in most of European countries.

[ Voor 28% gewijzigd door oh,when? op 15-03-2003 19:18 . Reden: ik lees dus weer eens niet goed... ]

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil die t310 ook wel hebben. Is ook erg goedkoop. Ik zit nu toch opgescheept met een c55 van siemens. Dus is wel een leuke vervanging. Echter, wil ik het liefst een siemens sl55 hebben. *me is in love* dus dat wordt eventjes afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 16:23

nimm2

.

die wil ik wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
toen ik die t310 eerst zag dacht ik dat t een t300 was met een ander frontje :) ik vin m er echt superphat uitzien (die gele :9) maar het gaat helaas om een andere telefoon. Als ik mijn eigen conclusies trek uit de data die ik van de SE site heb, is de 310 gewoon de t300 in een ander jasje en met het spel tony hawk skater erop en wat andere pre-installed data.

die 610 is helemaal _/-\o_ ... ik vind die 256 kleuren van mijn t300 toch wel erg weinig :( plaatjes zijn er niet echt mooi op. deze heeft tenminste 65k en t is een groter scherm :D

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die t610 ziet er heel strak uit. grappig, Nokia komt nu met steeds meer rondere en luna-style telefoons, en dat vind ik dus 3x niks. deze Ericssons zijn lekker stak en minimal, precies mijn ding. nou ja, eerst m'n t600 maar es afschrijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
(jarig!)
Prulleman schreef op 15 March 2003 @ 16:10:
Bij deze link: http://www.mobile-review....onyericsson-t610-en.shtml
staat dit plaatje en dat klopt niet echt helemaal lijkt mij..... dit zou een screen shot moeten zijn van het status schermpje van de t610, maar er staat gewoon keihard t68i.... wel een beetje raar...
[afbeelding]
Ik herinner mij nog een plaatje van een T300 waar ook keihard T68 stond. Het klopt dus wel denk ik, software van de T68 zel wel overweg kunnen met meerdere telefoons.
(ik heb nu ook een siemens met een identiteitsprobleem. 't is een MT50 maar hij denkt dat ie een M50 is)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

enig idee wat die T610 moet gaan opbrengen, want ik vind m wel wat, omstreeks mei moetie uitkomen, maar wat moettie kosten? :S

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind die t610 niet echt lelijk hoor
zou er zo een kopen maar doe het niet ik hou het volopig nog wel bij mijn samsuns s100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die T610 ook wel wat, lijkt me een heel fijn menu en de kwaliteit van het beeldscherm lijkt me ook errug goed. Een dingetje wat ik altijd jammer vind, zijn de toetsen, worden het weer van die kliktoetsjes zoals bij de huidige se's. Dat vind ik weer echt positief aan Nokia, de toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de t310 onderhand in mijn handen gehad, maar toen vond ik het spontaan niet zo'n leuk telefoontje meer, hij oogt groot en dik, kortom massaal. Ik vind het persoonlijk geen vooruitgang, dit terwijl ik hem in de eerste instantie wel wilde hebben. Nuja, dan hou ik het maar bij de t100, die vind ik ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:28

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Ik zit te wachten op een nokia of sony of whatever GBA-plugin gsm-card... :P

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de t610 hier voor me op mn bureau liggen en ik moet zeggen dat hij me niet tegenvalt. Het display is lekker groot en de bediening van de toetsen is een stuk beter dan bij de t68i. Volgens mij zit er ook een andere processor in, want naar mijn gevoel is ie een stuk sneller dan de t68i. Nou heeft een collega van me die 68i volledig over de zeik gekregen met zn 60 sms-ies. Geheugen kon het niet allemaal even goed aan. heb het bij de t610 nog niet geprobeerd.

Een nadeel van de ingebouwde camera ten opzichte van de losse 'klik'-camera van de 68i is de resolutie. De 68i haalt 640*480 en de 610 slechts 352*288. De responsetijden van het display zijn daarentegen wel een stuk beter. Evenals de resolutie van het display zelf. Is het naar mijn mening op een 68i moeilijk te zien hoe een fototje eruit ziet, op de 610 is het zeer duidelijk te zien dat ie (bij mij vaak het geval :D ) bewogen is.

Het gewicht is redelijk, het is niet de lichtste telefoon die ik ooit heb vastgehouden. Hij voelt wel een stuk minder gammel en plastic aan dan de 68i. Dit prototype wat ik hier heb komt rechtstreeks uit Munchen en is bedoeld voor een tweedaagse beurs die morgen van start gaat in Nieuwegein. Willen jullie m dus ook zien en proberen, kom even langs zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 21:07:
Ik heb de t610 hier voor me op mn bureau liggen en [...]
Ja, uh, review!!! :Y)

http://www.wireless-info.nl/specs/ moet aangevuld worden :)

geef anders ook ff een link naar die beurs:
www.televisie2003.nl

[ Voor 13% gewijzigd door Korakal op 13-04-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link naar die beurs kon ik niet geven want ik wist niet eens hoe die beurs heette :+

Enne, review is prima, wordt wel woensdag, dan heb ik er wat meer ervaring mee. Heb m pas net een kleine twee uur... ;)

Dit waren slechts mijn eerste indrukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Hoe zwaar issie tov de T68i ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 13 April 2003 @ 21:36:
Hoe zwaar issie tov de T68i ?
84 gram voor de 68i en 98 gram voor de 610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nofuturekid, wat zit er allemaal bijgelverd bij de T610? is hij trouwens wel een heel stuk sneller qua reageren dan de T68i? vergelijkbaar als een recente nokia? dat was vond ik altijd het grootste probleem waardoor ik hem wegdeed.
Kun je er wat foto's van plaatsen? altijd mooi om ze te bekijken.
Bedankt :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic..
Nofuturekid: hoe is die beurs? Is ie interessant? Zijn er nog een beetje aanbiedingen? Er wordt op de site gezegd dat het interessant is omdat er aanbiedingen zijn, maar is dat ook echt zo? Zit er over te denken om even langs te komen, zeker als er de P800 goedkoop(er) te krijgen is (in dat geval verliest de T610 het voor mij :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 21:40:
Offtopic..
Nofuturekid: hoe is die beurs? Is ie interessant? Zijn er nog een beetje aanbiedingen? Er wordt op de site gezegd dat het interessant is omdat er aanbiedingen zijn, maar is dat ook echt zo? Zit er over te denken om even langs te komen, zeker als er de P800 goedkoop(er) te krijgen is (in dat geval verliest de T610 het voor mij :))
hehe, stel je daar niet teveel van voor. 't Is een zakelijke beurs, met aanbiedingen voor inkopers van telecomdealers etc. Dit soort aanbiedingen zijn niet van toepassing voor een particulier die daar langsgaat (sowieso is die beurs eigenlijk niet voor particulieren :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 14 April 2003 @ 16:09:
Nofuturekid, wat zit er allemaal bijgelverd bij de T610? is hij trouwens wel een heel stuk sneller qua reageren dan de T68i? vergelijkbaar als een recente nokia? dat was vond ik altijd het grootste probleem waardoor ik hem wegdeed.
Kun je er wat foto's van plaatsen? altijd mooi om ze te bekijken.
Bedankt :)
Wat er allemaal bijgeleverd wordt weet ik niet, wat ik heb is een pre-productiemodel. Deze kwam in een kale doos met alleen een handleiding en de telefoon zelf. Ze zijn ook al te zien geweest op de CEBIT.

Hij heeft nog wel een paar kinderziektes. Zo heb ik m al een paar keer vast laten lopen. Ook zijn sommige menusprongetjes niet optimaal. Maar goed, ze hebben nog tot eind mei de tijd.

Over de responsetijden niets dan lof. Hij is echt een stuk sneller dan de 68i. Ook de camera die is ingebouwd heeft een hogere framerate (voor zover dit nuttig is).

Wat ik persoonlijk erg fijn vind is de 'feel' van het toestel. Vanwege de gebruikte materialen (alluminium) voelt hij stukken minder goedkoop aan dan de 68i. Het is gewoon een mooi strak toestel. (die complete review komt nog CuteB ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 21:40:
Offtopic..
P800 goedkoper krijgen kun je vergeten. Die moet eerst nog een tijdje geld op gaan brengen. De adviesprijs voor de t610 gaat 499,- bedragen zonder abbo en de voor de p800 +/- 525,-. Overigens is er wel een aanbieding op de beurs in samenwerking met groothandel MCC voor de t300. Voor 99,- E mag ie weg. Weet alleen niet hoeveel je er dan moet afnemen. Maar er zijn natuurlijk ook zat andere stands met aanbiedingen.

En voor de studenten onder ons: Als je eenmaal binnen bent is de drank verder GRATIS! Ook al zie je niks interessants, kun je altijd nog lekker aan de bar gaan zitten tanken. En daarna je rijvaardigheid gaan testen in de vele racesimulaties... :+

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 00:55 . Reden: tiepfauten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 21:17:
link naar die beurs kon ik niet geven want ik wist niet eens hoe die beurs heette :+

Enne, review is prima, wordt wel woensdag, dan heb ik er wat meer ervaring mee. Heb m pas net een kleine twee uur... ;)

offtopic:
Uhm?
Stond jij gisteren op de beurs?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 00:48:
[...]

...

Hij heeft nog wel een paar kinderziektes. Zo heb ik m al een paar keer vast laten lopen. Ook zijn sommige menusprongetjes niet optimaal. Maar goed, ze hebben nog tot eind mei de tijd.

..
Nee he, toch niet eind mei :( wachten duurt al zo lang, eerst de p800 die paar maanden verlaat was (uiteindelijk niet gekocht wegens goede leverbaarheid :s goede abonnements info van winkels :( en het zien van de t610) en dan nu weer wachten tot eind mei.... geduld is een schone zaak
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 00:54:
[...]

P800 goedkoper krijgen kun je vergeten. Die moet eerst nog een tijdje geld op gaan brengen. De adviesprijs voor de t610 gaat 499,- bedragen zonder abbo en de voor de p800 +/- 525,-. Overigens is er wel een aanbieding op de beurs in samenwerking met groothandel MCC voor de t300. Voor 99,- E mag ie weg. Weet alleen niet hoeveel je er dan moet afnemen. Maar er zijn natuurlijk ook zat andere stands met aanbiedingen.

.... :+
zijn die prijzen handelsprijzen? of klopt die p800 prijs niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En dat menu ziet er weer bijzonder irritant uit. Van die kleine icoontjes enzo.

Dat is tot nu toe mijn voornaamste reden om voor Nokia (te blijven) kiezen. Die menu`s zijn gewoon heel erg logisch opgebouwd. De 1e keer dat je um vasthebt kun je je weg al vinden.

Maarja, misschien in de toekomst de mogelijkheid om je eigen menuindeling te geven/maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Nee, Nokia gebruikt geen icoontjes :/ Daarnaast vind ik de menu's van Nokia echt niet de meest logische.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia gebruikt wel icoontjes in hun series 60 symbian menu van o.a. de 3650/7650! heerlijke menu's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Tja, die menu's blijven toch een kwestie van gewenning, niet meer.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 09:21
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 21:17:

Nofuturekid, hoe staat het met je review ...
Ik ben ook wel zeer geintereseerd in dit toestelletje ... >:)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvdlaan schreef op 28 April 2003 @ 12:12:
[...]

Nofuturekid, hoe staat het met je review ...
Ik ben ook wel zeer geintereseerd in dit toestelletje ... >:)
dat zou ik ook wel willen zien.. wel met pics als het kan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasermen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 15:21
Ik zag laatst het belcompany blaadje en daar stonden een aantal telefoons naast elkaar en er zaten telefoons tussen die duurder waren dan de T610 en veeeeel minder konden en ook lelijker waren.
Dusse ikke ga voor de T610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
lasermen schreef op 24 juni 2003 @ 00:08:
Ik zag laatst het belcompany blaadje en daar stonden een aantal telefoons naast elkaar en er zaten telefoons tussen die duurder waren dan de T610 en veeeeel minder konden en ook lelijker waren.
Dusse ikke ga voor de T610
Dan vind je dit waarschijnlijk wel een interessant topic: Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 2
Pagina: 1