Sinds een half jaar heb ik een nieuw systeem met daarin een Plextor 40/12/48 brander. Nooit heb ik daar problemen mee gehad (praktisch geen cd kapotgebrand), maar nu begint het gezeik. Wanneer ik met behulp van een CUE bestand een BIN bestand wil branden, lukt dat niet met Nero (5.5.9.17). De bestanden staan wel goed op de cd, maar noch de brander, noch de DVD-speler kan ermee uit de voeten. Dus maar eens FireBurner geprobeerd. Nope. Halverwege een foutmelding. Firmware-update. Nu FireBurner geen brander meer en heeft Nero nog steeds hetzelfde euvel. Ik kreeg laatst trouwens ook een 'cyclische red...' melding. Wat is hier loos?
Lijkt me aan de bin file te liggen. Heb je meerdere bin files geprobeerd ?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
met fireburner kan je de cue / bin file checken
met nero kun je wel eens meer problemen hebben met cue files
wat cyclische red... is weet ik ook niet. mail eens naar support@plextor.be
hun support is normaal gezien wel goed hoor
met nero kun je wel eens meer problemen hebben met cue files
wat cyclische red... is weet ik ook niet. mail eens naar support@plextor.be
hun support is normaal gezien wel goed hoor
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
De bin heb ik al eens succesvol gebrand op een CD-RW. Nu ben ik een kopie daarvan aan het maken.
Cyclische Red.... staat trouwens voor 'Cyclische Redunantiefout' of iets dergelijks.
Cyclische Red.... staat trouwens voor 'Cyclische Redunantiefout' of iets dergelijks.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 20:07 ]
Hmm ... die kopie is prima gegaan. Maar toch zit het me niet helemaal lekker. Hoe kan het trouwens dat FireBurner mijn brander niet meer ziet? (zelfs niet na een nieuwe install van FireBurner en 2 reboots)
ik heb een plextor namelijk 8/4/32a. Bij mij werkt fireburner ook niet na aantal cd's hebben verkloten. Ik heb daarna nooit meer fireburner gebruikt, maar gewoon nero, cdr-win of alcohol120%.
Nu jij ook problemen hebt met fireburner en plextor als combo, verdenk ik dat die 2 niet kunnen samenwerken.
Nu jij ook problemen hebt met fireburner en plextor als combo, verdenk ik dat die 2 niet kunnen samenwerken.
supermario888 schreef op 05 maart 2003 @ 18:33:
offtopic:
dat klopt niet helemaal, heb zelf ook wel gebruik gemaakt van Fireburner i.c.m. mijn Plextor 16/10/40A en dat leverte 0% problemen op
dat klopt niet helemaal, heb zelf ook wel gebruik gemaakt van Fireburner i.c.m. mijn Plextor 16/10/40A en dat leverte 0% problemen op
Topicstarter: kijk even of hier (*klik*
Verder heb ik even gegoogled, maar zoeken op "cyclische red" of "cyclic red" levert niet veel nuttigs op, dus dat blijft vreemd
Als er op het Fireburner forum verder niets te vinden is, wat jouw problemen oplost, denk ik dat je brander kapot is gegaan
Gelukkig is de RMA van Plextor in dat geval snel en simpel (van wat ik op GoT lees)
Hoi
Probeer Goldenhawk CDRWIN eens dit programma gebruik ik ook om cuesheets met bin bestanden te branden. Heb het gebruikt met mijn Plextor 8/4/32 en gebruikt het nu weer met mijn Plextor 48/24/48 en nog nooit problemen gehad.
Succes
Succes
Anders je Bin omzetten met Binchunker. Gegarandeerd succes. BIN sucks bigtime bij mij en daarom zet ik het altijd om in ISO voor een 100% score 
Plextor 8/2/20 BTW.
Plextor 8/2/20 BTW.
De cue sheet geeft vaak aan dat de brand mode1/2352 is, maar nero heeft als standaard mode1/2048 en kan krijg je onleesbare cd's, dit was in ieder geval vaak bij mij het probleem. Ik lees nu de cue sheet uit en brand dan de bin(als image-bestand) via nero zelf met de goede instellingen en geen mislukkigen meer.Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 20:02:
Sinds een half jaar heb ik een nieuw systeem met daarin een Plextor 40/12/48 brander. Nooit heb ik daar problemen mee gehad (praktisch geen cd kapotgebrand), maar nu begint het gezeik. Wanneer ik met behulp van een CUE bestand een BIN bestand wil branden, lukt dat niet met Nero (5.5.9.17). De bestanden staan wel goed op de cd, maar noch de brander, noch de DVD-speler kan ermee uit de voeten. Dus maar eens FireBurner geprobeerd. Nope. Halverwege een foutmelding. Firmware-update. Nu FireBurner geen brander meer en heeft Nero nog steeds hetzelfde euvel. Ik kreeg laatst trouwens ook een 'cyclische red...' melding. Wat is hier loos?
no comment
Pagina: 1