refreshrate probleem

Pagina: 1
Acties:

• serv-on
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-03-2024
Ik heb als ik games speel 60hz. Dit vind ik irritant. Voorheen gebruikte ik gewoon rivatuner of nvrefreshtool om dit in orde te maken. Alleen nu ineens gooit ie waar ik normaal 100hz had hem nu op 240. En dat trekt me beeldschermpie niet. Ik kon eerst bij instellingen selecteren dat ie de modis die me beeldscherm niet kon weergeven verbergen. Nu laat ie alles zien.

Ik heb al een paar andere detonators geprobeert maar niets werkt. Ik heb met detonator destroyer geprobeert me drivers geheel te laten verwijderen maar het programma ziet me vid card niet.

HELP! 8)7

IK gebruik win2k pro nl en een geforce 4 ti 4200 128mb

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

probeer Reforce eens, nvrefreshtool werkt hier ook niet :(

Reforce

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

De nvidia fix al geprobeerd?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Check dit topic maar eens : Refreshrate tools, eentje die werkt... en ga ze proberen zou ik zeggen :)

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:29
gebruik reforce of refreshlock.

of gebruik de search, over dit onderwerp worden regelmatig topics geopend.

Catch a smile out there!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hetzlock, al geprobeerd,

* Maarten zoekt link

• serv-on
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-03-2024
Ik heb nu een paar geprobeerd maar al deze programmas schatten de hz hoger in dan dat me beeldscherm kan hebben, hierdoor heb ik geen beeld als ik windows opstart. Kan het niet aan mijn windows configuratie liggen?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

serv-on schreef op 04 March 2003 @ 19:44:
Ik heb als ik games speel 60hz. Dit vind ik irritant. Voorheen gebruikte ik gewoon rivatuner of nvrefreshtool om dit in orde te maken. Alleen nu ineens gooit ie waar ik normaal 100hz had hem nu op 240. En dat trekt me beeldschermpie niet. Ik kon eerst bij instellingen selecteren dat ie de modis die me beeldscherm niet kon weergeven verbergen. Nu laat ie alles zien.

Ik heb al een paar andere detonators geprobeert maar niets werkt. Ik heb met detonator destroyer geprobeert me drivers geheel te laten verwijderen maar het programma ziet me vid card niet.

HELP! 8)7

IK gebruik win2k pro nl en een geforce 4 ti 4200 128mb
DeMoN schreef op 04 March 2003 @ 20:17:
De nvidia fix al geprobeerd?
nvrefreshtool is van Nvidea 8)7

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

dual-zip schreef op 04 March 2003 @ 20:59:
[...]

[...]

nvrefreshtool is van Nvidea 8)7
mjah, kzie het.. lijkt allemaal op elkaar en ik heb een beetje snel gekeken, soz.
iig moet de TS wel zijn geholpen met de link van Courage ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• A_L
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

A_L

Met 'dxdiag' kun je ook van de refresh-rate van directx-applicaties (spellen) per resolutie wijzigen. Misschien kun je daar eens naar kijken.
Pagina: 1