Ik ben mijn Desktop aan het skinnen zoals KDE Crystal. Het is aardig gelukt met Honz zijn themes e.d.
Nu heb ik shell32.dll vervangen en heb ik al andere icoontjes in m'n toolbars, voor Control Panel, Run... , etc.
Het probleem zijn de folder icons. Bij Favorites in IE zijn ze anders, maar bij Windows Explorer niet:

Zoals je kunt zien komen die folder icons niet echt overeen
'k heb al een hoop threads gelezen op GoT, maar ik geraak er niet erg uit wijs.
Kan iemand me vertellen wat er mis is?
Nu heb ik ook iets gelezen over ICL bestanden. Wat zijn dat? Hoe maak je ze?
Verder gebruikt ik StyleXP en heb ik ook DesktopX geïnstalleerd.
Is er een programma waarmee je Themes voor StyleXP kunt maken, en er icoontjes bij zetten?
En waar verander je de graphics van het stukje waar System Tasks staan? En zo'n achtergrond zoals in de My Music, My Pictures e.d.
Kun je ook een eigen theme maken voor StyleXP waar dit alles in steekt zonder dat je zoals nu alles moet uitzoeken en editen?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Nu heb ik shell32.dll vervangen en heb ik al andere icoontjes in m'n toolbars, voor Control Panel, Run... , etc.
Het probleem zijn de folder icons. Bij Favorites in IE zijn ze anders, maar bij Windows Explorer niet:

Zoals je kunt zien komen die folder icons niet echt overeen
'k heb al een hoop threads gelezen op GoT, maar ik geraak er niet erg uit wijs.
Kan iemand me vertellen wat er mis is?
Nu heb ik ook iets gelezen over ICL bestanden. Wat zijn dat? Hoe maak je ze?
Verder gebruikt ik StyleXP en heb ik ook DesktopX geïnstalleerd.
Is er een programma waarmee je Themes voor StyleXP kunt maken, en er icoontjes bij zetten?
En waar verander je de graphics van het stukje waar System Tasks staan? En zo'n achtergrond zoals in de My Music, My Pictures e.d.
Kun je ook een eigen theme maken voor StyleXP waar dit alles in steekt zonder dat je zoals nu alles moet uitzoeken en editen?
Alvast bedankt voor jullie hulp