Ik zoek een goedkoop laptopje (goedkoop, lees, om en rond de 1000 euro, maximum 1200 euro) om als een workstation te gebruiken. Niets speciaals: browsen, IRC'en, schoolgebruik... 15" is belangrijk voor me, HD space niet zo heel erg (maximum eens een keer overnight aan laten staan om te DL'en, maar aangezien het minimum atm zowat 20GB is is dat geen probleem, ik trek het tenslotte daarna over naar m'n andere PC) en vooral de prijs. Ik kon een hoop laptops erg goedkoop krijgen, maar deze konden enkel met een AZERTY toetsenbord geleverd worden en daar kan ik dus *niet* op typen. Liefst US QWERTY, if all else fails UK QWERTY.
Ik heb vooral naar HP notebooks gekeken, en daar staan wel een paar leuke tussen, maar waar vind ik nu of ze compatibel zijn of niet? En zijn er naast HP nog andere leuke merken die ik zeker eens wat nader moet bekijken?
Alvast bedankt
Ik heb vooral naar HP notebooks gekeken, en daar staan wel een paar leuke tussen, maar waar vind ik nu of ze compatibel zijn of niet? En zijn er naast HP nog andere leuke merken die ik zeker eens wat nader moet bekijken?
Alvast bedankt