Van die metalen hekjes om op je fan's te zetten. Zodat je er met je lompe vingers niet meer tussen kan komen. En niet elke keer dat je je hardware gaat tweaken je steeds kortere vingers krijgt.
ja inderdaad als je gaat kloten in je pc dan moet je je stroom eraf gooien want je molt niet alleen jezelf maar je kan ook als verbinding dienen in de pc en dan s het pats boem weg PC
Spelfouten voorbehouden.
Ik bestel mijn fingerguards altijd tegelijk met mijn fans. Meestal uit de US. Daar hebben ze van die mooie 120mm 131CFM dingen
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
eeehm, stroomkabel moet je er nooit uithalen. Dan is je comp nl geaard. En als je dan korstluisting maakt is je comp niet meteen naar de kloten.
Verwijderd
Je pc hoeft niet geaard te zijn, als er maar geen potentiaalverschil is, en kortsluiting maakt geen flikker uit als'r geen stroom op staat eh
klopt, maar meestal doe ik hem dus niet uit.Op vrijdag 17 november 2000 15:01 schreef Deleon het volgende:
Je pc hoeft niet geaard te zijn, als er maar geen potentiaalverschil is, en kortsluiting maakt geen flikker uit als'r geen stroom op staat eh
Nou dat weer net niet.
Maar daar wil ik niet weten. Ik wil fingerguards in omgeving TILBURG
Maar daar wil ik niet weten. Ik wil fingerguards in omgeving TILBURG
Verwijderd
Hehe ik weet zo niks in Tilburg, helaas 
Maar ik had je in't begin al verkeerd begrepen hehe
Maar ik had je in't begin al verkeerd begrepen hehe
Bij elke willekeurige DISPLAY (zit er vast wel eentje in de buurt van Tilburg) hebben ze ze in alle soorten en maten. Heb ze zelf van de Display in Utrecht
kijk, hier heb ik nou iets aan,
alleen heb ik nog nooit van display gehoord. ff de gouden gids checken.
alleen heb ik nog nooit van display gehoord. ff de gouden gids checken.
Verwijderd
Ahhh misschien kan ik toch nog nuttig zijn:
CONRAD
Die doen ook veel postorder. Check daar maar eens (www.conrad.nl). Misschien nog een vestiging in de buurt ook?
CONRAD
Die doen ook veel postorder. Check daar maar eens (www.conrad.nl). Misschien nog een vestiging in de buurt ook?
ARP elektronica; Gasstraat 37-39 in Tilburg. Is afnemer van het Displayprogramma, dus het lijkt me sterk als die niet aan fingerguards kunnen komen.
Pagina: 1