ik ben dus op zoek naar hoe het oook weer was zonder dat er iets tusen zat dus gewoon van usb naar gamepad van psx1
Verwijderd
eeeuh als ik wist wat je wou vragen, had ik je misschien kunnen helpen.
Probeer het ff iets duidelijker uit te leggen.
welkom op got.
Probeer het ff iets duidelijker uit te leggen.
welkom op got.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 18:50 ]
Forumgedrag
De topictitel:
Goed. Jij hebt een boeiend onderwerp of een interessante vraag, en je wilt daar een topic voor openen. Neem dan even de tijd om een duidelijke topictitel te bedenken. Zo kunnen andere mensen sneller zien of het onderwerp voor hen ook interessant is. Al is een topictitel met allemaal hoofdletters lekker duidelijk, het wordt niet echt gewaardeerd, simpelweg omdat dat irritant is.
Met een halve topictitel weet niemand meteen wat je bedoelt, en het kan heel wat irritatie opwekken als dat dag in dag uit gebeurt. Begin je topictitel met bijvoorbeeld [Win98] of [CD-ROM]. Zet er dan ook meteen de kern van je vraag bij, want met "[XP] Doet het niet....." schieten we ook niet veel op. Een goede topictitel is dus het halve werk.
De openingspost:
De andere helft is een duidelijke omschrijving van wat je bedoelt. Alhoewel een quiz op de tv heel leuk kan zijn, hebben we hier liever een discussie of een goed gesprek. Als we moeten gaan raden wat je bedoelt zorgt dat er alleen maar voor dat je geen antwoord krijgt. Wees niet alleen duidelijk, maar ook nog eens enthousiast!
Anderen zullen bereid zijn je te helpen als je laat merken dat je al flink bezig bent geweest en bereid bent om zelf nog wat te klussen om er iets van te leren. Toon ook aan dat je zelf snapt waar je mee bezig bent.
Dingen waar je rekening mee dient te houden:
• Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
• Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
• Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
• Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
• Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wannabe modje
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Neej
Maar idd, lees de bovenstaande FAQ door, en zie wat je fout hebt gedaan,
hij staat in het verkeerde topic, en het is niet echt duidelijk wat je bedoeld
[ontopic]
Maar als ik het goed begrijp zoek jij iemand die een PS1 Gamepad heeft gemod naar een USB Gamepad ??
Of iemand die zijn ps2 bus ombegouwd heeft naar een USB 2.0 ?
Of een PS1 controller voor zijn Playstation 2 gemod heeft ??
Of iemand die zijn USB gamepad heeft gemod voor een PS2 muis ?
Of wat zoek je nou eigenlijk, ik snap niet wat je zoekt....?
[/ontopic]
Maar als ik het goed begrijp zoek jij iemand die een PS1 Gamepad heeft gemod naar een USB Gamepad ??
Of iemand die zijn ps2 bus ombegouwd heeft naar een USB 2.0 ?
Of een PS1 controller voor zijn Playstation 2 gemod heeft ??
Of iemand die zijn USB gamepad heeft gemod voor een PS2 muis ?
Of wat zoek je nou eigenlijk, ik snap niet wat je zoekt....?
[/ontopic]
offtopic:
Leestekens waren op, overbodige smiley's in de aanbieding ?
Leestekens waren op, overbodige smiley's in de aanbieding ?
[ Voor 62% gewijzigd door De_Koele_Man op 04-03-2003 19:25 ]
Meh!
Verwijderd
zoals ik het lees zoekt hij gewoon een "verloopje" van usb naar pleestation1 aansluiting om een psx joypad op de pc aan te sluiten(correct me if im wrong)
Neen.... ex-modje
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoort in Spielerij maar topic is dermate verkloot door flames dat een move niet echt nuttig meer is. Ook is het geen beste topicstart.
[ Voor 15% gewijzigd door m-m op 04-03-2003 19:40 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()