Toon posts:

Problemen met uploaden web via FTP naar lycos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier ff een berichtje van een volstrekte nOOb op web-gebied:
Sinds kort heb ik een gratis domein geregistreerd bij lycos.
eerste gebruik: sharen van images.
Ik heb met webFTP van de lycos-site wat plaatjes geplaatst en dat ging goed.
Vervolgens thuis met WinCMD en met IE6 geprobeerd via de FTP van lycos contact te maken maar NOGO
Heb nu dus met Frontpage een webje in elkaar geflanst en wil dus:
De huidige bestanden van de site verwijderen; lukt echter niet met webFTP.
En vervolgens mijn eigen web uploaden naar het domein: dit kan uberhaupt niet met webFTP.
Mijn vraag is dus: waarom kan ik niet via FTP contact maken en hoe los ik dit op?
Ik krijg de volgende melding:

Er is een fout opgetreden bij het openen van de map op de FTP-server. Zorg ervoor dat u toegang tot die map hebt

Details:
200 Type set to A
200 PORT command cuccesful
425 Unable to build data connection: Connection refused

(btw mijn inlognaam en password zijn CORRECT)

Plz, hlp ;)

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Het lijkt erop dat de Lycos FTP geen connecties van jouw klasse toelaat cq. brak is, naar mijn idee. [ligt dus niet aan jou, maar aan een brakke lycos host]

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-08 23:37
Als je het via een ftp programma vanaf je computer doet moet je het programma op passive mode zetten.
Als je de webFTP gebruikt van lycos zelf moet het naar mijn idee werken, het werkt bij mij in ieder geval wel altijd. Uploaden is vervelend via webFTP omdat je maar 8 bestanden tegelijk kan uploaden

Verwijderd

Topicstarter
Civil schreef op 04 March 2003 @ 18:59:
Als je het via een ftp programma vanaf je computer doet moet je het programma op passive mode zetten.
Als je de webFTP gebruikt van lycos zelf moet het naar mijn idee werken, het werkt bij mij in ieder geval wel altijd. Uploaden is vervelend via webFTP omdat je maar 8 bestanden tegelijk kan uploaden
Klopt, gaan maar 8 bestanden tegelijk, maar ik kan ook niet bv de map idex_bestanden in 1 keer uppen, is dus vrij lastig...

kwam er net achter dat ik in verkeerde topic zit 8)7
Kan ik dat non verzetten...

Verwijderd

Topicstarter
Guys, weet niet wat het probleem was, maar CuteFTP doet het als een zonnetje: 1e connectie gelijk raak, ben nu me site aan het uppen.

Thx en thread kan dicht :z

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 19:17 ]

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

-1 dubbelpost :+
en ja je kunt 't even aangeven in SM, maar je wil 'm waarheen verplaatsen?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-08 23:37
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 19:02:
[...]

Klopt, gaan maar 8 bestanden tegelijk, maar ik kan ook niet bv de map idex_bestanden in 1 keer uppen, is dus vrij lastig...

....
Dus kan je het het beste via een ftp programma doen ws_ftp bijv. En dan zet je dat programma dus op passive mode en dan werkt het als het goed is fantastisch
Pagina: 1