Ik ben op zoek naar een gratis modem emulator omdat ik mijn rvs-com cd kwijt (voor een ISND adaptor) ik heb al gezocht op het internet maar niet kunnen vinden.
Ren naar de dichtsbijzijnde computerwinkel, en koop RVS-Com lite....
Die worden bij ongeveer elke ISDN kaart meegeleverd, kans dat een lokale boer die dingen heeft liggen (restant van een RMA ofzo) is heel groot.... dus voor een paar eur (of gratis) ben je klaar
Die worden bij ongeveer elke ISDN kaart meegeleverd, kans dat een lokale boer die dingen heeft liggen (restant van een RMA ofzo) is heel groot.... dus voor een paar eur (of gratis) ben je klaar
Als je de recources op internet raadpleegt denk ik dat je een heel eind kan komen qua RVS-COM enzo.... 
Trouwens; RVS-COM lite kan je niet kopen, dit wordt alleen bij ISDN adapters geleverd
Trouwens; RVS-COM lite kan je niet kopen, dit wordt alleen bij ISDN adapters geleverd
[ Voor 30% gewijzigd door r0el op 04-03-2003 19:17 ]
Ik heb zelf al gezocht en niks kunnen vinden vandaarRoelemewoel schreef op 04 maart 2003 @ 19:16:
Als je de recources op internet raadpleegt denk ik dat je een heel eind kan komen qua RVS-COM enzo....
Verwijderd
om welke isdn adapter gaat het eigenlijk? als het gewoon een winbond/generic is ken je toch wel iemand die de cd heeft liggen?
Bij teles ken je de juiste capi downloaden daar staat zit ie bij.
Moet je natuurlijk wel ff gillen wat voor kaart je heb.
Verwijderd
die teles dingen werken toch helemaal niet met rvs-com? miniport dacht ik.raymonvdm schreef op 04 March 2003 @ 23:56:
Bij teles ken je de juiste capi downloaden daar staat zit ie bij.
Pagina: 1