Ik zit met het volgende probleempje: ik heb een site met een Flash banner, welke gemaakt is in Flash MX. Wanneer de bezoeker geen Flash geinstalleerd heeft, krijgt deze een 'gewone' gif als banner te zien, dankzij het scriptje dat standaard door Flash MX gegenereerd wordt bij het exporteren van het swf-bestand. Tot zover geen probleem.
Echter, IE vraagt wél steeds aan de bezoekers die geen Flash hebben of ze de plugin willen installeren. En aangezien deze banner in elke pagina zit, vraagt hij bij elke load van een pagina op de site of de plugin geinstalleerd moet worden.
Is er een manier om te voorkomen dat deze vraag gesteld wordt, en dat IE dus gewoon zonder verder morren de gif laat zien en het daar bij houdt?
Mijn dank voor jullie hulp is nu al groot ! :-)
Echter, IE vraagt wél steeds aan de bezoekers die geen Flash hebben of ze de plugin willen installeren. En aangezien deze banner in elke pagina zit, vraagt hij bij elke load van een pagina op de site of de plugin geinstalleerd moet worden.
Is er een manier om te voorkomen dat deze vraag gesteld wordt, en dat IE dus gewoon zonder verder morren de gif laat zien en het daar bij houdt?
Mijn dank voor jullie hulp is nu al groot ! :-)