Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe ik me Palm V open krijg?? (ff grappenmakers voor zijn, wel zodat tie weer dicht kan...)

Het rechterknopje is nl van ze plaats en krijg het niet meer terug.

Beetje onzin om hem hiervoor terug te sturen, als ie maar ff open gaat...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gewoon schroeven lijkt me, of niet? In een IIIc zitten iig gewone kruiskopschroefjes.

Verwijderd

Topicstarter
En typen doe je met een typmachine...
Wanneer ik een Palm IIc open wil krijgen bel ik jouw el ff....

Als jij me kan vertellen waar de schroeven in een Palm V zitten??
Wat denk je nu? Dat je nu echt iemand geholpen heb die daar niet aan dacht? Pffft

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 18:15 ]

Verwijderd

hee choppert, dimmen..

probeer eens onderin de case tussen de twee helften van de front en back voorzichtig een schroevedraaier te stoppen en hem dan open te koevoeten als het ware?

Verwijderd

Topicstarter
reeds geprobeerd maar ben wel bang hem zo te mollen...
als iemand daar ervaring mee heeft hoor ik het graag

Verwijderd

Topicstarter
Helaas krijg er geen schroevendraaier tussen...
Zal toch een truckje moeten zijn

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 18:54 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm ik zit net te denken, volgens mij heb ik ooit gelezen dat dat ding gewoon gelijmd is en dat je hem met een föhn ofzo zodanig moet opwarmen zodat die lijm zacht wordt en je hem uit elkaar kan trekken.

Maarja na je vorige reply heb ik geen zin om voor je te googelen, moet je zelf maar doen :Y)

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
pdatech center kun je misschien ff bellen, die doen het vaker.. http://www.pdatechcenter.nl/

Verwijderd

Topicstarter
Bigs schreef op 04 maart 2003 @ 19:04:
Maarja na je vorige reply heb ik geen zin om voor je te googelen, moet je zelf maar doen :Y)
Woeoeoeo, zit ik nu op het strafbakje...
Maar lees het nu eens terug. Ik vraag hoe iets open te krijgen en jij suggereerd opschroeven. Komop zeg, wat is dat nu voor een tip??

Maar bedankt voor de tweede tip.... Eens kijken of ik daar iets over kan googlen..

Verwijderd

Topicstarter
Googlen zelfs overdreven, GOTten bleek toch genoeg....
Pets voor me kop:

[rml][ BC3] How to open your Palm V ??[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Hiha...

Dacht ff een nieuwe gebakken serie te kunnen toevoegen, maar nee.

Palmpie ff in de oven. Enkel onderverwarming aan, semi-nat sponsje op het schermpje om het te beschermen en na 8min op zeg 50graden gaat tie zo open!

Helaas heb ik het knopje nu vastgelijmd want de constructie is zo dom, niet te repareren. Nu ja, niet getreurd, ik wist niet eens waar het knopje voor was (memo pad, dat zegt wel wat..)
Pagina: 1