Toon posts:

ik wil werken !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wou even mijn hart luchten dus hier komt het :

Ik ben het helemaal zat en ik wil graag werken , ik heb 2 jaar technische informatica gedaan op het mbo en ben gestopt omdat ik ging verhuizen en de opleiding niet meer kon volgen in mijn nieuwe plaats. nu volg ik een MCSE cursus en moet nog 2 examens doen volgende maand en ben dan MCSE . maar overal waar ik solliciteer willen ze veel ervaring maar ik moet toch ergens beginnen ?

Dit maakt me boos want ik zit al meerdere maanden thuis een btje te studeren en wil echt graag werken.

dit wou ik ff kwijt

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Tsja, als je bent gestopt met een opleiding is het nooit makkelijk om een baan te vinden. Ik neem aan dat je nu helemaal geen beroepsopleiding hebt afgerond. Op school heb je vaak stages waar je "gratis" ervaring op kan doen en dat helpt je later bij het zoeken van een baan.

[ Voor 18% gewijzigd door jelmervos op 04-03-2003 17:36 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
in dit geval had ik geen keus , ik had de laatste technische informatica opleiding en die werdt niet meer gegeven in lelystad dus zou ik weer opniew moeten beginnen met ict dus 2 jaar voor niks.

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Heb je je al laten inschrijven bij een uitzendbureau?? Misschien hebben zij wel geschikt (tijdelijk) werk voor je en doe je zo ervaring op....

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Verwijderd

Topicstarter
ja maar die hebben niks , ben er vandaag nog geweest ze hadden zelfs geen schoonmaak werk of ander werk wat wat geld in het laatje brengt omdat ze weten dat als ik een 'goede' baan krijg aangeboden dat ik dan stop met dat werk

Verwijderd

Dit is toch echt geen W&L onderwerp. Het zou op zich wel kunnen in SG, maar daar kan gandalf nog niet in en dus heeft een move weinig zin. Daarom een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.