Ik heb op dit moment een oude stereotoren aangesloten op mijn PC met daarbij twee redelijk grote geluidsspeakers (vergeleken bij de huidige groottes van speakers;) ). Niets bijzonders, ware het niet dat het geluid voor muziek gewoon goed is. Dat vind ik ook het meest belangrijke aan speakers: ze moeten een goed geluid geven als ik muziek afspeel. IK speel (bijna) geen spelletjes op de PC, alhoewel ik een a twee keer per jaar nog wel met een stel vrienden de computers via een netwerk met elkaar verbindt en dan multiplayer games gaan spelen.
Ik kijk geen films op mijn PC, de pc is aangesloten op de TV dus het kijken gebeurt gewoon via de stereo in de huiskamer.
Wat is nu mijn directe vraag:
Ik zoek een speakerset, waar bij ik Alle klankkleueren kan horen als ik muziek afspeel en dus niet enkel laag hoog of midden, maar een combinatie van deze drie. Ik heb een SoundBlaster Live! waar Surround speakers op kunnen worden aangesloten (tevens een soortgelijke aansluiting op het moederbord van mijn PC). Ik vermoed dat ik geen Dolby Surround setje nodig heb, maar wat is dan wel goed om aan te schaffen?
Ik kijk geen films op mijn PC, de pc is aangesloten op de TV dus het kijken gebeurt gewoon via de stereo in de huiskamer.
Wat is nu mijn directe vraag:
Ik zoek een speakerset, waar bij ik Alle klankkleueren kan horen als ik muziek afspeel en dus niet enkel laag hoog of midden, maar een combinatie van deze drie. Ik heb een SoundBlaster Live! waar Surround speakers op kunnen worden aangesloten (tevens een soortgelijke aansluiting op het moederbord van mijn PC). Ik vermoed dat ik geen Dolby Surround setje nodig heb, maar wat is dan wel goed om aan te schaffen?