Toon posts:

[ie6] link naar video (mpg & avi)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem maar onze search liet de eerst 3 pagina's hier niets over los:

voor de aankomende verkiezingen moet ik wat reclames op een site gooien. Ze zijn digitaal aangeleverd als .mpg so far so good nog niets aan de hand.

Behalve als je er een link naar toe maakt, die link moest qoute ca qoute in een popupschem van ongeveer 300x200 staan

In het popup scherm wordt dan het half gare venster van de mediabar in IE6 geopend. Kun je voorkomen door er een _top target aan te geven. Maar wat veel vervelender is is dat de mediabar begint meteen te spelen terwijl de video nog niet binnen is, en is na 30 sec al gestopt terwijl er in werkelijkheid nog maar 2 sec echt zijn gedownload....

ook is in ie6 de mogelijkheid verdwenen om met je rechtermuis het "doel op te slaan" als....

zijn er manieren om video wel gewoon fatsoenlijk te kunnen downloaden en of opslaan?!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:39
Ik kan alleen maar zeggen dat ik die Mediabar sowieso al bijzonder irritant vindt en daarom heb ik em uitgeschakeld. Mensen die ervoor kiezen dat ding toch te (blijven) gebruiken kun je niet tegenhouden vrees ik.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Yohan schreef op 04 March 2003 @ 17:07:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik die Mediabar sowieso al bijzonder irritant vindt en daarom heb ik em uitgeschakeld. Mensen die ervoor kiezen dat ding toch te (blijven) gebruiken kun je niet tegenhouden vrees ik.
nee klopt het is ook *****irritant, maar die rare balkjes over plaatjes kun je uitzetten door een meta header mee te sturen galleryimg=false, maar voor die rare mediebar ben ik nog nix tegengekomen..

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Yohan schreef op 04 March 2003 @ 17:07:
Dat ie irritant is is een feit, maar je geeft wederom geen oplossing, dus was deze reply niet heel erg nuttig.
Topicstarter het is misschien mogelijk door een header mee te sturen, misschien heb je iets aan zulks topics:
[rml][ html] Pagina downen[/rml]
Download jpeg in PHP
Plaatjes opslaan ZONDER rechtermuisklik...
kortom, een andere header meesturen

[ Voor 3% gewijzigd door E-Mile op 04-03-2003 17:19 . Reden: sluitzin ]

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Topicstarter
E-Mile schreef op 04 maart 2003 @ 17:18:
[...]
kortom, een andere header meesturen
dat zijn allemaal content-type headers, die je alleen serverside kan meesturen.

Ik heb gewoon een html pagina op een unixbak zonder php en wil linken naar de .mpg

maar niet via php, dat gaat iets te veel tijd kosten nu...

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

ASP misschien?
Want ik heb in een van die topics ook een ASP oplossing gezien.

[ Voor 70% gewijzigd door E-Mile op 04-03-2003 17:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
E-Mile schreef op 04 March 2003 @ 17:28:
ASP misschien?
Want ik heb in een van die topics ook een ASP oplossing gezien.
ja dan moet ik alles meteen naar een andere server gaan kijlen... als het echt niet anders kan zal ik dat overwegen.... maar eik liever niet...

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 17:30:
[...]

ja dan moet ik alles meteen naar een andere server gaan kijlen... als het echt niet anders kan zal ik dat overwegen.... maar eik liever niet...
Anders is er bij mijn weten geen oplossing, want er moet iets gebeuren vanuit je site, en dat kan alleen maar zo, oook verder zoeken heeft dan geen zin

Verwijderd

Topicstarter
E-Mile schreef op 04 March 2003 @ 17:33:
[...]

Anders is er bij mijn weten geen oplossing, want er moet iets gebeuren vanuit je site, en dat kan alleen maar zo, oook verder zoeken heeft dan geen zin
Er zouden ook (onbekende) metaheaders kunnen zijn, alleen heb ik ze nog neit gevonden.

of een param toevoegen in de link,

• nxt
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 10:00

nxt

zou je het mimetype van mpg niet kunnen veranderen mbv .htaccess?
AddType application/octet-stream .mpg

o.i.d.?
Pagina: 1