Toon posts:

[Win XP] SP1 USB HUB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een LG beeldscherm met daarin een USB hub (erg handig :D) daarin heb ik mijn keyboard en muis aangesloten.

Na de installatie van SP1 voor Windows XP werkt deze hub niet goed meer. mijn muis en keyboard reageren niet meer. als ik de usb van de keyboard eruit en er weer in doe dan functioneert het wel weer...... :? :? :?

Iemand eerder problemen gehad met de SP1 en een USB Hub of USB in het algemeen??

ik heb nu maar weer de SP1 verwijderd maar wil toch wel graag hiervan gebruik maken.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Na installatie SP1 drivers vervangen voor de oudere drivers. Microsoft heeft handje om geupdate drivers in service packs te proppen soms niet met gewenste resultaten.

Verwijderd

Topicstarter
wat nog vreemder is dat nu ik de muis eraf heb gehaald het wel werkt maar met muis op de usb hub functioneert het niet.

herstel: dat was al NA dat ik de SP 1 had gedeinstalleerd.

ik blijf met een probleem zitten dat ik geen drivers heb voor de usb hub van het beeldscherm dus ik weet niet hoe ik die moet terug zetten.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 18:56 ]

Verwijderd

Zaten op die diskette die je erbij heb gehad, ik heb zelf ook een lg schermpje, door meervoudige problemen met deze hub heb ik deze nu niet meer in gebruik.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
En als je die cd niet meer hebt kan je altijd nog de drivers halen op de officiële site van het merk van je toetsenbord/muis..