Koeler herrie Philips PCA460RW

Pagina: 1
Acties:

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 07:16
Hoi,

ik heb een PCA 460 RW burner van Philips (slechts matig tevreden ivm clonecd ondersteuning maar goed). Het ding brandt prima maar hij maakt meer herrie dan de rest van mijn systeem bij elkaar. Dat komt omdat het koelertje een ontzettende herrie maakt op het moment dat ie erin zit. Volgens mij komt een bewegend onderdeel ervan tegen de kast van de burner aan ofzo. Als ik de schroefjes losmaak van het koelertje dan is het al een stuk minder, maar nog steeds niet ideaal. Ik zou geen andere oplossing weten dan de koeler er helemaal uit te slopen. Volgens mij is dat niet zo'n probleem want ik vraag me werkelijk af wat dat ding loopt te koelen. (er zit vooral plastic achter..)
Weet iemand of dat problemen oplevert, of heeft iemand een andere oplossing?

Alvast bedankt.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb exact dezelfde brander en ik had dus ook hetzelfde herrie-probleem. Toen ik es beter keek naar de fan zag ik wat voor een mini-rotding het was. Dat ding koelt echt voor geen meter en maakt herrie alsof ie een Delta HP fan is :+ ... volgens mij trekt de fan van je voeding of eventule andere fans in je case nog meer lucht door de brander. Ik brand dus al een tijdje zonder fan, no problemo tot nu toe ... Ik heb wel de fan eruit gehaald dus niet alleen uitgezet, zo kan er genoeg lucht doorheen gezogen worden ...

PC Specs