Toon posts:

Matrox G400 millenium dualhead monitorprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Een kennis van mij heeft een matrox millenium g400 dualhead. Ik heb voor hem geprobeerd de 2e monitor aan de praat te krijgen. Na de nieuwste drivers geinstralleerd te hebben lukt dit nog steeds niet. De bedoeling is om 2 separate desktops te krijgen waar hij dan 2 verschillende proggies op kan zien bijv. word op scherm 1 en excel op scherm 2.

De 2e aangesloten monitor geeft alleen een signaal via het powerlampje dat even verspringt van geel naar groen, de monitor maakt hierbij ook een klik-geluid zeg maar.

Wie heeft er een idee?

Groet,

klups.nl 8)7

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wat voor monitoren worden er gebruikt en welk OS?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

eigenschappen bureaublad >> instellingen >> daar staan 2 monitoren. 1 een beetje vaag >> klik hierop en vink aan bureaublad uitbreiden naar deze monitor

[ Voor 24% gewijzigd door Roeligan op 04-03-2003 16:33 . Reden: typo ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:59
heb je al met de dualhead opties van de drivers zitten spelen? als je ons even uitlegt wat je gedaan hebt, of gewoon de help van de drivers raadpleegt, zou dat allemaal heel simpel te doen moeten zijn.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft een win98 systeem met een belinea 17inch monitor en een samtronic/viewtronic 15 inch geval als 2e monitor. Ik heb inderdaad met de opties binnen de drivers gespeeld, heb de hele matrox powerdesksoftware (zo heet dat geloof ik...) doorgekeken en gespeeld met de settings, ik heb alleen nog niet geprobeerd wat Roeligan meldde, dit zal ik vandeweek even gaan proberen. Alvast bedankt voor de mogelijke oplossingen.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

ik denk dat de refresh voor de 15" monitor te hoog staat en er daarom eerst een klik komt en daarna geen beeld...probeer als je dualhead hebt aangezet (dus na de klik) eens de vga stekker in je 17" te steken kijk of je dan wel beeld hebt.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1