ik heb het volgende probleem.
Op pagina 1 die onderdeel is van een frameset heb ik een link staan
waar een stukje javascript aan vastzit.
javascript is als volgt
zoals je ziet open ik dus gewoon een nieuw venster alleen verwijder ik alle menuitems en andere overbodige crap van IE
probleem is alleen dat ik nu vastzit op deze pagina, op deze pagina staat een link maar op het moment dat ik erop klik dan blijft hij natuurlijk binnen datzelfde scherm werken terwijl ik eigenlijk zou willen dat hij het huidige scherm weer zou afsluiten, terugkeren naar mijn frame waar ik oorspronkelijk vandaan kwam en dan de juiste pagina opent
suggestie tot zover ontvangen is volgende
enige probleem is dat deze code niet mijn oude scherm oproept maar simpelweg pagina 2 sluit en pagina 3 opent, terwijl ik eigenlijk terug wilde naar pagina 1
enige suggesties?
Op pagina 1 die onderdeel is van een frameset heb ik een link staan
waar een stukje javascript aan vastzit.
code:
1
2
3
| response.write "<a class='fixed10r' href=javascript:Start(" &_
Chr(39) & "http://blxweb/custcommit/report_result.asp?strURL=" &_
strURL & Chr(39) & ")" & Chr(59) & ">Show report</a>" |
javascript is als volgt
code:
1
2
3
4
5
6
| <!-- Begin
function Start(page) {
OpenWin = this.open(page, "Fullscreen", "fullscreen=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no,scrollbars=yes,resizable=yes");
}
// End -->
</SCRIPT> |
zoals je ziet open ik dus gewoon een nieuw venster alleen verwijder ik alle menuitems en andere overbodige crap van IE
probleem is alleen dat ik nu vastzit op deze pagina, op deze pagina staat een link maar op het moment dat ik erop klik dan blijft hij natuurlijk binnen datzelfde scherm werken terwijl ik eigenlijk zou willen dat hij het huidige scherm weer zou afsluiten, terugkeren naar mijn frame waar ik oorspronkelijk vandaan kwam en dan de juiste pagina opent
suggestie tot zover ontvangen is volgende
code:
1
| <a href="showall.asp" target="main" onclick="window.close ();">sluiten en link openen in parent-venster</a> |
enige probleem is dat deze code niet mijn oude scherm oproept maar simpelweg pagina 2 sluit en pagina 3 opent, terwijl ik eigenlijk terug wilde naar pagina 1
enige suggesties?