Ik ben op zoek naar een nieuwe breedbandprovider. Weet iemand of Zonnet een beetje goede nieuwsgroepen heeft, van het alt.binary type? Op het moment heb ik Planet Internet, zij hebben er maar weinig van.
XS4All is inderdaad wel okee met Newszilla schijnt. Zelf ben ik zeer tevreden met Demon, die de newsserver van Supernews (www.supernews.com) gebruiken en daarmee ook een vrij goede news service leveren.
Wat ruist er door het struikgewas
Dus Xs4All is de enig provider met een beetje goede nieuwsgroepen
Zijn er eigenlijk gratis nieuwsservers waarvan je ff leker kunt downloaden? Ik zit er namelijk niet op te wachten om er extra voor te gaan betalen.
Zijn er eigenlijk gratis nieuwsservers waarvan je ff leker kunt downloaden? Ik zit er namelijk niet op te wachten om er extra voor te gaan betalen.
Zoals ik zeg, XS4All is niet de enige, Demon heeft ook goede nieuwsgroepen.Scheppie schreef op 04 March 2003 @ 16:07:
Dus Xs4All is de enig provider met een beetje goede nieuwsgroepen![]()
Meeste nieuwsservers voor binaries zijn niet gratis omdat het heel veel dataverkeer kost. Bij www.usenetserver.com betaal je maar 15 dollar per maand voor een account voor onbeperkt downloaden. Als je er echt gebruik van wilt maken kun je beter gewoon betalen denk ik. Je kunt niet verwachten dat je alles gratis krijgt
Wat ruist er door het struikgewas
O.K. ik begrijp het, thanks voor de info
Ik denk dat ik dan toch maar naar XS4ALL ga.
Ik denk dat ik dan toch maar naar XS4ALL ga.
Je kan ook naar www.newsfeeds.com die leveren ook goed spul. ook unlimited enzo
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Die is idd redelijk. Bijna op alle binairies kan je komen... Je moet dan wel als abbo Family of plus (binnenkort 1024/256) nemen...
http://specs.tweak.to/5253
Ik heb een Lite abbo bij Zonnet, van KPN dus en ik kan gewoon op news.versatel.net komen hoor.
en ik kan alles benaderen en downloaden.
Heb ik dan mazzal ofzo?
Heb ik dan mazzal ofzo?
Nope, niet mazzel. De server is open voor iedere zonnet gebruiker.NeonRacer schreef op 27 november 2003 @ 21:09:
Ik heb een Lite abbo bij Zonnet, van KPN dus en ik kan gewoon op news.versatel.net komen hoor.
Heb ik dan mazzal ofzo?
Helaas is het wel zo dat de server steeds meer kuren heeft, headers ophalen kan bijna niet meer (3-4kB/s), laat staan Xpat
http://specs.tweak.to/5253
Verwijderd
HIj is op dit moment echt rete traag. plus dat ik lang niet alle posts kan ophalen en dus hele grote delen mis.
iemand nog tips?
iemand nog tips?
Hoi pat_bin, welkom op GoT. Ik denk dat het handig is als je Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en volgende pagina's even gaat lezen. Het is niet de bedoeling dat je zo'n oud topic met een off-topic vraag kickt - daarbij is je post ook wel bijzonder kort. Lees de FAQ en begrijp wat ik bedoel
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()