Toon posts:

javascript checkbox prob

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
probleempje error:

Regel 148
Teken 16
Fout ';' wordt verwacht
Code: 0
url http://10.1.201.1/project/data.php?s=infoopl2&9id=6

<TD><input type="checkbox" id="h1-21" name="test[120355][2]"></TD>
<TD><input type="checkbox" id="h1-22" name="test[118847][2]" CHECKED></TD></TD><TD>
<A OnClick="formulier.h2-1.style.visibility=hidden; return true;">Allemaal</A></TD></TR><TR><TD>Zie opdruk knop</TD>
<TD><input type="checkbox" id="h2-16" name="test[131884][3]" CHECKED></TD>
<TD><input type="checkbox" id="h2-17" name="test[133319][3]" CHECKED></TD>
<TD><input type="checkbox" id="h2-18" name="test[104568][3]"></TD>
<TD><input type="checkbox" id="h2-19" name="test[153381][3]"></TD>
>>>>>><TD><input type="checkbox" id="h2-20" name="test[118977][3]"></TD>
<TD><input type="checkbox" id="h2-21" name="test[120355][3]"></TD>
<TD><input type="checkbox" id="h2-22" name="test[118847][3]"></TD></TD><TD>
<A OnClick="formulier.h2-1.style.visibility=hidden; return true;">Allemaal</A></TD></TR></TABLE><INPUT TYPE=submit VALUE=Doorvoeren></FORM> </TD></TR>
</TABLE>

>>>>>> is regel 148 maar daar zit helemaal geen javascript nou snap ik nie wat ik fout doe

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Opende je daar net ook al niet een topic over?

Verwijderd

Topicstarter
klopt maar die hoorde daar nie thuis en is gesloten daarom post ik m hier opnieuw srry

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:35

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 15:43:
klopt maar die hoorde daar nie thuis en is gesloten daarom post ik m hier opnieuw srry
Zo hoort ie hier ook niet thuis.....
Je topic titel is vaag, en je post ziet er niet uit. erg onoverzichtelijk en dit ruikt ook nog eens naar een topic als: "Ik heb een script gevonden, maar hij doet het niet."

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
ehm dit wat hier staat heb ik allemaal zelf geprogrammeerd maar ik zit nu met een hele vage error ben er poos met 2 mensen mee bezig geweest en geen oplossing kunnen vinden en daarom post ik het hier en er zijn een aantal dingen relevant denk ik de error en het stuk html.

ik hoef ook geen compleet antwoord als iemand kan zeggen waarom ik een javascript error in een stuk html code krijg weet ik al genoeg

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:36

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 16:10:
ehm dit wat hier staat heb ik allemaal zelf geprogrammeerd maar ik zit nu met een hele vage error ben er poos met 2 mensen mee bezig geweest en geen oplossing kunnen vinden en daarom post ik het hier en er zijn een aantal dingen relevant denk ik de error en het stuk html.

ik hoef ook geen compleet antwoord als iemand kan zeggen waarom ik een javascript error in een stuk html code krijg weet ik al genoeg
Ik zie het zo ook niet hoor; heb je de code ook ergens compleet online staan?

Intentionally left blank

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:05
wat denk je zelf?

We zijn hier niet van de kant-en-klare-oplossingen dienst..
Probeer zelf eens wat uit in plaats van voor elk wissewasje een topic te openen.

Een community is wat anders dan een helpdesk en er wordt ook wat van je terug verwacht als het gaat om het helpen van anderen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.