hallo, ik heb het volgende aan de hand. Ik heb een voeding die ik instak en wat er gebeurde was dat het maar heel even spanning leverde, de ventilator draaide ook maar even. nu werkt mijn voeding dus helemaal niet maar wanneer ik met de kabel een beetje beweeg gaat de ventilator even draaien en ik hoor geknetter. ik heb mijn voeding ook open gedaan en 1 van de koelvinnen was warm en als ik die aanraak gaat de voeding ook weer eventjes voor een seconde of 2. Wat kan er kapot in zijn?
Geknetter zou duiden op kortsluiting ergens. Maar het kan natuurlijk van alles zijn.
Ik zou iig niet te veel aan die voeding doen tenzij je echt verstand hebt van electronica.
Ik zou iig niet te veel aan die voeding doen tenzij je echt verstand hebt van electronica.
ik weet da ik er best vanaf blijf maar ik ken er wel iets van en het is toch mijn 2de voeding hoor. alvast merci
en je studeert nog wel elektrotechnieken :-)
Een beetje Tweaker fixed dat dan even... ;-)
Een beetje Tweaker fixed dat dan even... ;-)
Dat dan weer wel......
ja een beetje tweaker zeg je maar ik heb daarom al dat materiaal hier niet liggen en ik weet totaal niet wat het kan zijn. Misschien een triac of zo? en dat die zo niet genoeg power kan geven om op te starten, kan dat?