A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
Maar heeft iemand misschien stats van zijn pagina, ben benieuwd wat nou gemiddeld is..
(Ik weet dat xs4all deze mogelijkheid bied).
Vraag hier anders naar.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
Daarom kan ik presies zien hoevaak een plaatje is opgevraagt, en hoeveel kb totaal. en dat dus voor alle plaatjes bestanden enzovoorts. Misschien bied jou hosting provider dat ook aan?
Ik denk dat er egens iets "aan de hand is", want het zijn geen normale getallen bij zo'n site.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Verwijderd
De server die oa ik beheer trekt zo nu en dan ook behoorlijk wat traffic ~ 1gig per dag. En het grootste deel komt door GoT
Die stats kloppen gewoon niet.
In iedergeval bedankt voor jullie reaties!
Verwijderd
En dan moeten ze ook nog eens allemaal hun cache weggooien.. (toch?)doemaarwat schreef op 04 maart 2003 @ 15:57:
1200 bezoekers per dag en 1GB dataverkeer => 1GB/1200 =~ 1MB per gebruiker. Je site is (volgens jouzelf) 300KB. Dat betekent dat iedere gebruiker steeds 3 keer je hele site zou moeten bekijken. ...
Niet als je insteld dat een pagina ed. altijd moet worden opgehaald... (wat ik heb omdat ik op sommige sites een paar keer moest refreshen voordat de nieuwe content er op stond). Mjah dan nog, als iedere bezoeker de hele site bekijkt en alles binnenhaalt, zit je maximaal aan 3-400 Mb.Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 16:30:
En dan moeten ze ook nog eens allemaal hun cache weggooien.. (toch?)
Als je niet wat betere stats hebt, kijk eens of je een compleet acces log kunt inzien, misschien worden een paar plaatjes ergens gebruikt?
Exact expert nodig?