Kunnen jullie hier wat uit knippen? Mijn systeem begon een partij te thrashen nadat ik die draad probeerde te openen.
Er staat dan wel in de topicnaam modemmers opgelet, maar ik dacht: lekkere verbinding hier dus geen probleem.
Er stond niet bij wat er zou gebeuren als je hem opent op een systeem met 64MB RAM met Windows NT en twee Explorer 5 windows en een Netscape Messenger window en Microsoft Visual C++ en Rational Rose open, met een 2GB pruttel harddisk.
Ik zag dat er in die thread zelf ook geklaagd werd.
Als nou selectief de minst mooie foto's eruit gehaald worden, dan zien we meteen of de adjes smaak hebben.
Er stond niet bij wat er zou gebeuren als je hem opent op een systeem met 64MB RAM met Windows NT en twee Explorer 5 windows en een Netscape Messenger window en Microsoft Visual C++ en Rational Rose open, met een 2GB pruttel harddisk.
Ik zag dat er in die thread zelf ook geklaagd werd.
Als nou selectief de minst mooie foto's eruit gehaald worden, dan zien we meteen of de adjes smaak hebben.
TgF gaat zich ook maar in het Onzin-forum bezig houden ? 
TgF heeft het modder-eter Forum opgegeven, en gaat zijn niveau aanpassen...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ach, als ik een paar draadjes op het MF doorlees, valt daar ook geen eer meer te behalenOp vrijdag 17 november 2000 14:59 schreef GaMeOvEr het volgende:
TgF gaat zich ook maar in het Onzin-forum bezig houden ?
Overigens:
1) waarom kijk jij daar dan?
2) je
Ik zag _mooie vrouwen_ staan...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Als ik overigens mijn nivo naar beneden wil aanpassen kan ik het beste gewoon in het MF blijven, als ik maar in de "juiste" draden blijf.
Marnix da Headbanger zie je ook nog af en toe op het OF opduiken.
Ja, wat is er met hem gebeurt eigenlijk ?Op vrijdag 17 november 2000 15:05 schreef irrelevant het volgende:
Marnix da Headbanger zie je ook nog af en toe op het OF opduiken.
Die was ook zo super-actief en news-poster en weet ik het allemaal ?
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1