(--=) Peace For Everybody (=--)
Heeft dit dan te maken met casemodding ?
P.S. Al geprobeert met gewoon na x aantal uur harde schijven uitschakelen en monitor in stant-by modus laten gaan ? Is zowat hetzelfde als de suspend mode van windows
P.S. Al geprobeert met gewoon na x aantal uur harde schijven uitschakelen en monitor in stant-by modus laten gaan ? Is zowat hetzelfde als de suspend mode van windows
Een beetje verlies heb je altijd...
Die energiebesparende modus kan je toch uitzetten ?
Als je Windows draait kan je dat gewoon in je Control Panel/Configuratiescherm vinden onder Powermanagement.
Ik heb alleen de UK versie hier, dus vertalen moet je zelf maar even doen :
Power schemes : always on
System Settings for Always On Scheme > System standby : Never
Met die instellingen gaat ie als het goed is nooit uit
Als je Windows draait kan je dat gewoon in je Control Panel/Configuratiescherm vinden onder Powermanagement.
Ik heb alleen de UK versie hier, dus vertalen moet je zelf maar even doen :
Power schemes : always on
System Settings for Always On Scheme > System standby : Never
Met die instellingen gaat ie als het goed is nooit uit
energie besparende modus vind ik niet erg wel goed zelf maar hij moet internet niet gaan disconnecten
en als ik schijven uitschakel gaat ie toch niet downloaden want dan schakel ik de schijven uit waarop moet hij het dan gaan zetten ? die download bedoel ik dan
en als ik schijven uitschakel gaat ie toch niet downloaden want dan schakel ik de schijven uit waarop moet hij het dan gaan zetten ? die download bedoel ik dan
(--=) Peace For Everybody (=--)
Zie reply van 1st_Ro, en anders moet je 'em gewoon niet op energie besparende modus zetten.
Je topic staat ook in het verkeerde forum.
[dicht]
Je topic staat ook in het verkeerde forum.
[dicht]
Dit topic is gesloten.
![]()