Toon posts:

Sendo M550

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het nieuwe toestel van Sendo, de M550:
Open: Dicht:
Afbeeldingslocatie: http://images.gsmbox.com/news/95400.1.m.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.gsmbox.com/news/95400.2.m.jpg

General Network GSM 900 / GSM 1800
Introduced 2003, 2Q
Size Dimensions 68 cc
Weight 77 g
Display Type CSTN color display
Size 128 x 128 pixels
- 4096 colors
- Second display, inverse, 96 x 64 pixels
Optional Ringtones 15 + custom
Vibration In phone
Languages
- Polyphonic ringtones
- EMS
Memory Numbers in phone 500
Dialed calls Yes
Received calls Yes
Missed calls Yes
- Dynamic memory
Features SMS Send/Receive
Clock Yes
Alarm Yes
Data GPRS
Infrared port No
Games 4 pre-loaded
Colors
- WAP 1.2.1
- T9
- Calendar

Battery performance
Stand-by Talk time
Standard battery, Li-Ion 180 h - 400 h 2 h - 5 h

Is het een mooitje, of niet? Toegegeven, het is geen samsung s300, maar hij mist wel de antenne.

Verwijderd

Ziet er nogal simpeltjes uit... meer een basic telefoon als ik zo de specs zie..

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-02 12:44

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 16:36:
Ziet er nogal simpeltjes uit... meer een basic telefoon als ik zo de specs zie..
Dat vind ik eigenlijk een pluspunt :) Het enige waar ik een telefoon voor nodig heb is om te bellen en SMS'en. wap, gprs,umts,bluetooth, infrarood, een organizer en een halve gameboy heb ik niet nodig, dus dan betaal ik daar liever niet voor.
Ik heb wel nog nooit van het merk gehoord(ben Belg), ik weet niet of hier mensen zijn die wel ervaring hebben met Sendo toestelletjes?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 16:36:
Ik vind hem er ook wat goedkoopjes (lees plastic) uitzien. Verder heb ik hem ook alleen maar nodig om te bellen, dus wat dat betreft een pluspunt (al houd ik niet van openklaptelefoons)

Ceci n'est pas une signature!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:43

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Duracell schreef op 04 March 2003 @ 16:41:
[...]
ik weet niet of hier mensen zijn die wel ervaring hebben met Sendo toestelletjes?
ik krijg er 1 binne nmaximaal een week binnen. :)

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dicht ziet het er heel aardig uit, maar dat keypad ziet er wel heel simpel uit. Lijkt op een poging tot het bouwen van een design-toestel, maar of dat geslaagd is laat ik in het midden...

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dat is natuurlijk altijd vrij ter interpetatie, of je het mooi vind of niet, echter, vind ik het wel een verbetering van hun voorgaande modellen.
Tevens is mijn ervaring dat hun telefoontjes vrij stabiel zijn/stevig.

Verwijderd

DeaTH-MeTaL schreef op 05 March 2003 @ 16:25:
[...]

ik krijg er 1 binne nmaximaal een week binnen. :)
Mag ik vragen waar je die besteld hebt? Ik ben al een tijdje op zoek naar het toestel, maar kan het nergens vinden :'(

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ouwe koe, maar Telfort biedt hem nu aan icm samenbellen 500, voor nop!
Misschien wat voor mijn meissie, maar voor ik hem bestel, heeft iemand ervaringen met deze foon ?
B.t.w. ook nog iemand ervaring met de dekking van Telfort in de Achterhoek ?

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
ik vind ut erg stoer toestel maar ben niej zown fan van Sendo want ze schijnen nog al gauw kapot te gaan..zelf vind ik hem behoorlijk stevig aan voelen! weet iemand misschien hoe duur hij is met Pre paid ben opz oek naar een leuk normaal goedkoop toestelletje voor mijn T 100

• Ethnocentrix

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Ik heb een sendo S200 dus geen M550, maar misschien heb je wat aan mn ervaringen met sendo.
voordelen:
licht, lange standby, klein.

Nadelen evan zijn dat het frontje kraakt, de toetsjes snel slijten, de spelletjes zijn suf, de trilfunctie hoor je meer dan dat je m voelt, als je belt hoor heel zacht storing van de antenne door het gesprek heen.

Ik ben dus redelijk tevreden met mn telefoon.

• Aakab
  • Laatst online: 17-09-2025
Aa ik kan nergens dit toestel vinden..weet iemand waar ik hem kan bestellen?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik werk in een winkel waar we een aantal prepaid gsm's verkopen, heb ooit een voorloper van deze gehad, meen dat het de s200, was toen een leuke aanbieding, iets van 30-40 euro icm prepaidkaartje en beltegoed.
Aardig wat van verkocht en zo'n 80% van terug gezien met uiteenlopende klachten. Mijn mening over Sendo is dus niet al te positief.
Maar dit hoeft uiteraard niet te betekenen dat dit ook een slecht toestel zou zijn!
Leuk telefoontje voor de niet al te veeleisende mobiele beller :)

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Ethnocentrix schreef op 04 October 2003 @ 12:06:
Nadelen evan zijn dat het frontje kraakt, de toetsjes snel slijten, de spelletjes zijn suf, de trilfunctie hoor je meer dan dat je m voelt, als je belt hoor heel zacht storing van de antenne door het gesprek heen.

Ik ben dus redelijk tervreden met mn telefoon.
:?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Aakab
  • Laatst online: 17-09-2025
Ik vind het gewicht en grootte vooral belangrijk...die zijn echt ideaal...en uhmm tja of hij nou blauwetand heeft of niet kan me niet echt veel boeien...

• peligro2k
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:17
Weet iemand of deze met telfort prepaid ook in andere kleuren dan blauw te krijgen is ?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Yak, wat een vies ding. Vooral die knopjes zien er extreem bagger uit! Kleppjes vind ik :r , maar dat is persoonlijk.

Maar er zullen wel genoeg mensen zijn die hem voor het budget wel aantrekkelijk vinden. Het ding weegt maar 77 gram, een echt vedergewicht dus. Features zitten er niet veel op, maar dat hoef je voor de centen ook niet te verwachten. Bellen kan ie in ieder geval wel. Wat gaat ie kosten eigenlijk, denk toch dat ie ergens onderaan zit.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• peligro2k
kost 119 met telford prepaid, heb hem in de winkel in mn handen gehad, en moet zeggen dat het er wel mooi uitziet, niet gammel ofzo

• peligro2k
niemand die mn vraag kan beantwoorden ?

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu een week of 3 met telfort prepaid. En hij bevalt goed. Hij is lekker klein en heeft een erg hoge batterijduur, geen antenne, maar wel een goede ontvangst/geluid.
Maar hierboven staat dat er een calendar in zit maar die heb ik niet gevonden?

Wat betreft gammel... Hij kraakt wel soms als je op toetsen drukt maar het komt niet echt gammel over, en het stoort me ook niet echt.

Ook het wappen gaat best aardig alleen is het mij niet gelukt om de plaatjes op te slaan en evt als wallpaper te zetten. Niet dat het echt een groot gemis is, maar het zou een leuk extra'tje zijn.

Volgens mij hebben ze ze alleen in het blauw, ik heb iig alleen blauwe gezien in de winkel.

Kortom voor 119 euro is het een erg leuk telefoontje vind ik.

Verwijderd

Ik heb dit toestel, maar zijn er ook accossoires voor, headset bijv.?
Wie weet dit?

Thnx

Siepje

• Ethnocentrix

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Als ik op google zoek zind ik deze webshop:

http://www.gsmextra.nl/index.php?cPath=44_147

Maar daar hebbe nze voro de M550 alleen tasjes...

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 14:11

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb deze gister eergisteren ook in de stad zien staan bij telfort voor 99 euro, hebben mensen deze nog, en zijn ze er nog tevreden over.
Op kieskeurig.nl heb ik een paar reacties gelezen van mensen die ook deeze foon hadden , aleen hadden ze binnen geen ontvangst. Buiten was de ontvangst ook niet al te goed...............................

Heeft het toestel trouwens een active flip, of hoe je dat ok noemt, dat je hem openklapt en gelijk opneemt

En hoe zijn de ringtones, klinken die een beetje

Ik vind dit opzich wel een mooi mobieltje die buiten kant ziet er echt gelikt uit, klein, mooi klein 2e schermpje, alleen de binnenkant is niet echt super,
Maar voor 89 euro bij een andere winkel dan telfort is het best een mooie foon

Afbeeldingslocatie: http://article.pchome.net/2003/02/20/Sendo_M550_preview_02.jpg
Vooral de blauwe is mooi

edit

Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaats.nl/fotos/telecommunicatie/samsung/45432.jpg
Nog een plaatje zodat je kan zien hoe groot die is, naast een Samsung C100

[ Voor 19% gewijzigd door shameblaster op 06-05-2004 10:35 ]

Cons:::BB4E

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Paasje, paas, tackel , penalty, Schop

Verwijderd

Ik heb hem gehad, en ook al is hij stijl, er komen wel snel krasjes op en ik had toch liever een motorola V525 die 50 euro duurder was maar wel camera enzo heeft...

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Oke,

Maar:

-Hoe was de ontvangst binnen/buiten?

-Hoe klonken de ringtones?

-Heeft deze telefoon een active flip, dat je hem opent en gelijk opneemt/ophangt

-Hoe was de kwaliteit van de schermpjes?

-HOe waren de games?

Bvd

Verwijderd

Hij heeft een active flip, games vielen mee, ringtones waren echt toppie (en downloadbaar bij oa www.mjoy.nl, copyright enzo included voor de modjes :)) en de kwaliteit van het scherm was goed, al moet je letten op krasjes...

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

En de ontvangst ;)
/verder nog nadelen

[ Voor 37% gewijzigd door shameblaster op 07-05-2004 21:23 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Hatsjoe

Verwijderd

Nadelen, hijs zo kaal, en er komen snel krasjes op...ontangst is prima.

Verwijderd

ik was ook even in twijfel om een sendo aan te schaffen, maar hij ziet er wel erg plastic uit. Er is helaas maar weinig te vinden over dit toestel op het internet.

De prijs is zeer aannemelijk, ik heb hem voor 89,- zien liggen met een telfort prepaid.

Er zijn veel meer mooiere en completere prepaid telefoons te krijgen, ik heb zelf een alcatel 535 gekocht, een erg compleet gprs toestel met een mooi groot scherm en zeer compleet

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 10:50 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 10:49:
ik was ook even in twijfel om een sendo aan te schaffen, maar hij ziet er wel erg plastic uit. Er is helaas maar weinig te vinden over dit toestel op het internet.

De prijs is zeer aannemelijk, ik heb hem voor 89,- zien liggen met een telfort prepaid.

Er zijn veel meer mooiere en completere prepaid telefoons te krijgen, ik heb zelf een alcatel 535 gekocht, een erg compleet gprs toestel met een mooi groot scherm en zeer compleet
Die vind ik er niet mooi uitzien, maarja smaken verschillen :)

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:21
Klein kickje :)

Weet iemand of ze ook in compleet zilver worden uitgevoerd (geen echt zilver natuurlijk, maar compleet zilverkleurig - voor de wise-guys). Dan zou het echt mijn telefoon zijn. Silver rules! ;)

Stay safe

• The Bad Seed
  • Laatst online: 21-02 12:44

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Master FX schreef op 07 juli 2004 @ 01:43:
Klein kickje :)

Weet iemand of ze ook in compleet zilver worden uitgevoerd (geen echt zilver natuurlijk, maar compleet zilverkleurig - voor de wise-guys). Dan zou het echt mijn telefoon zijn. Silver rules! ;)
Sendo heeft zo'n handig ding, waar dat soort dingen opstaan... hoe heet dat ook alweer... laat me even denken hoor...

Oh, ik weet het weer, een website 8)7 :P

www.sendo.com dus, als het daar niet op staat zal het waarschijnlijk ook niet te koop zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door The Bad Seed op 07-07-2004 02:06 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Net gekocht bij de BelCompany voor €39,95 met een KPN/Debitel pakket erbij. in het zwart.

Tot nu toe (pak 'm beet 2 uur) valt ie nog niet tegen...alleen mis ik de agendafunctie. Maar verder....klein...heel erg licht (vroeg nog aan de verkoper..."Zit de batterij erin?") en idd best een stevigaanvoelend GSMetje. Buitenste rand van de klep lijkt wel gepolijst metaal ofzo.
Qua bediening....simpel en overzichtelijk. Alleen...om in de menu's/applicatie's terug te gaan moet je de ene keer de rode knop gebruiken en de andere keer de C knop.. En....er zit aan de buitenkant maar een aansluiting.. een 2,5 mm jack voor de oplader.

Kortom....maak je vriendin, moeder, tante of wie dan ook blij met die leuke kerstcadeaurtje.
Pagina: 1