[media player 9]irc mp3 script

Pagina: 1
Acties:

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 16:27
Ik ben op zoek naar een mp3 script (mirc) voor windows media player 9. Ik ken der zat voor winamp maar voor windows media player 9 kan ik ze gewoon niet vinden ;(

Nu hoopte ik dat iemand hier zo'n script kent en mij een link kan geven naar het script :9

Ik heb al gezocht maar niets kunnen vinden. Zelf scripten is geen optie want zo'n l33t irc scripter ben ik nou ook weer niet :P

Last.fm
Films!

• Sv3n
schop >:)

Last.fm
Films!

• Sv3n
helaas nog maar weer eens een schopske ;(

Last.fm
Films!

Verwijderd

ik wil je ook wel even schoppen hoor. Maar ik denk dat als het bestaat het heel moeilijk te vinden is, want tja wie gebruikt er nou media speler inplaats van WinAmp.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:54

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 13:21:
ik wil je ook wel even schoppen hoor. Maar ik denk dat als het bestaat het heel moeilijk te vinden is, want tja wie gebruikt er nou media speler inplaats van WinAmp.
ik en vele andere mensen misschien :)

[This space is for rent]

Verwijderd

offtopic:
ik ook ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 14:52 ]

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:43

Super_ik

haklust!

en is t echt een groot bezwaar om over te stappen dan? op winamp dus :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

WinAmp is (naar mijn mening) een stuk beter dan Media Player.
t vreet ook minder geheugen...

• Sv3n
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 15:39:
WinAmp is (naar mijn mening) een stuk beter dan Media Player.
t vreet ook minder geheugen...
ga maar eens een filmpje kijken met winamp, dan begint winamp ook wel ram te zuigen, ik vind de 8 mb van media player helemaal niet zo veel trouwens.

Winamp geeft ook blauw beeld bij divx en ik vind media player beter geluid hebben, ik gebruik wel DFX plugin :)

Maar als ik weer ff ontopic ga, aan de reacties te zien zal er wel gewoon niet zoiets bestaan jammer :/

Last.fm
Films!

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
euhm winamp 2.8 is stukken beter dan windows media player. btw winamp 2.8 kan geen videobestanden afspelen. Alleen winamp 3 kan dat en winamp 3 zuigt vanwege teveel ram- en processorgebruik.

Nar mijn weten zijn er alleen scripts voor winamp. Voor windows media player ben ik tot nu toe nog geen een tegengekomen

• Sv3n
supermario888 schreef op 10 March 2003 @ 19:52:
euhm winamp 2.8 is stukken beter dan windows media player. btw winamp 2.8 kan geen videobestanden afspelen. Alleen winamp 3 kan dat en winamp 3 zuigt vanwege teveel ram- en processorgebruik.

Nar mijn weten zijn er alleen scripts voor winamp. Voor windows media player ben ik tot nu toe nog geen een tegengekomen
waar baseer jij dat op dat winamp 2.8 veel beter is dan windows media player 9 ?

ik vind windows media player 9 veel fijner werken, graag wat argumenten

en dat winamp 2.8 geen filmbestanden kan afspelen weet ik ook wel, ik ben niet helemaal achterlijk :/

Last.fm
Films!

Pagina: 1