En ja, dat vat ik dus flamend op.Nederlands is ook een vak! kom op zeg!
Geboortedatum: 28 april 1988
Beroep: student
Een student van 14 jaar, dat verklaart een hoop
Daar moeten we toch enig begrip voor opbrengen, als je met 14 jaar nog steeds op kleuterklas niveau presteert, dan mag je dat wmb best studeren noemen.
oorspronkelijke tekst:
Wa ik dus ook ni snap is da die ati dings altij zoe goe presteren in ergelijking met nvidia en tog tegen vele lagere kloksnelheden draaien
Imo probeer je slecht populair te doen door op een dergelijke manier een reactie te plaatsen, je geeft imo duidelijk aan dat je lak hebt aan degenen die het lezen.
In dat kader is de reactie van de door Jimmy aangedragen flamer wel heel begrijpelijk, onnuttig, maar wel heel begrijpelijk.
[ Voor 48% gewijzigd door botoo op 04-03-2003 15:05 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Correctie op Nederlands is ook niet echt nuttig: 0- offtopic.
Makkie IMHO
Ik zal ff mijn mening toelichten: Je hebt slecht Nederlands waarvoor je de overheid de schuld kan geven (slecht onderwijs etc), maar dat demonstreert zich meer in D en t fouten en andere grammatica-zut.
Een zin zo vol met taalfouten dat het het werk van een 8-jarige lijkt en eigenlijk meer weg heeft van SMS-spreektaal is simpelweg een belediging van het publiek.... ik ben dat publiek dus noem ik dat onacceptabel taalgebruik.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 15:28 . Reden: oooooooooo ]
Ik ben van mening dat je je hier niet door beledigd hoeft te voelen. Taal is er ooit voor gemaakt om te communiceren; dat wil zeggen: boodschappen overbrengen. Hoe fout het op zich ook geschreven is ik kan best begrijpen wat meneer GatHaar heeft bedoeld te zeggen. Dat wat hij zegt onzin is daargelaten. Om deze reden vind ik ook niet dat je hier al te veel stennis om moet schoppen. Dat men in kranten, nieuwsberichten op de FP en op het journaal ABN moet gebruiken is een ander verhaal.
P.S: De post moet dus niet op 0 omdat het slecht Nederlands is, maar omdat het gewoon nergens op slaat.
[ Voor 106% gewijzigd door Randal Peelen op 04-03-2003 15:35 ]
maar dat kon je waarschijnlijk al uit mijn eerdere reactie opmaken
Om nog ff op onze zpehllvautert terug te komen, hij heeft zich nog maar net geregistreerd, misschien is het wat voor blauwe Rennie om een vriendelijk edoch sturend mailtje te sturen, GatHaar's andere drie postings verdienen ook wel een steuntje.
[ Voor 5% gewijzigd door botoo op 04-03-2003 15:39 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Per saldo zijn we het wel eens, maar iemand die zijn uiterste best doet om een onleesbare post te creeren verdiend imo daardoor ook een minnetje in de moderatie.Jimmy Pop schreef op 04 March 2003 @ 15:26:
P.S: De post moet dus niet op 0 omdat het slecht Nederlands is, maar omdat het gewoon nergens op slaat.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Belediging van het publiek is een manier om een presentatie in een gradatie-hoek te duwen, een gradatie die zo heet omdat de presentator er duidelijk geen zin in heeft, geen diepgaand onderzoek heeft gedaan of zich gewoon niet goed voorbereid heeft (overmatig veel eeeeeh zeggen bv).... dan zit je als publiek namelijk met erg veel tegenzin dure tijd op te brengen.....
[quote]botoo schreef op 04 maart 2003 @ 14:51:
Imo probeer je slecht populair te doen door op een dergelijke manier een reactie te plaatsen, je geeft imo duidelijk aan dat je lak hebt aan degenen die het lezen.
[/quote]
Maar ik bedoel dus niet daarmee dat de presentator/spelvauter een negatief persoon is oid.
Losstaand van de inhoud iig, want die inhoud is ook niks
[edit2]
Huh, quote werkt niet
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 16:00 ]
Zijn we het toch nog eens
Dat je bij iemand die ergens 1 letter vergeet gaat zitten verbeteren is onzin, maar deze post zit reactie zit vol met spelfouten en dat je zoiets wil verbeteren kan ik best inkomen. Just my 2 cents
Verwijderd
ik ken er ook zo een, ik weet niet of dit expres is/was maar check zn postings maar, ik heb er bij een gereageerd, op een vriendelijke en niet flamende manier.maar iemand die zijn uiterste best doet om een onleesbare post te creeren verdiend imo daardoor ook een minnetje in de moderatie.
deze user dus:
http://www.tweakers.net/s...Userreacties&Query=blablo
Verwijderd
-Pro Intel
-Pro Linux
En anti de tegenovergestelden.
Overigens blijkt uit zijn naam ook wel een beetje wat voor niveau hij heeft...
Dat is geen reden voor mij om naar een user een mailte te sturen. Zo ga ik ook geen mailtje sturen naar iemand die pro AMD en pro Windows is en tegen de restVerwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 17:52:
Misschien iets voor Rennie om sowieso ff naar de user Gat_Haar te kijken? Zijn reacties zijn de hele tijd:
-Pro Intel
-Pro Linux
Ondertussen lijkt hij volledige woorden en zelfs punctuatie tot op een zeker niveau te beheersen. Als zijn reacties zo slecht zijn, dan 'straft' het moderatiesysteem hem vanzelf wel
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
vind ik . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
* KeX is ook niet zo voor het gelijk bemailen van nogal nije usertjes. Het lijkt het in de kiem smoren van, maar wordt al snel algehele maatstaf voor handelen.botoo schreef op 05 March 2003 @ 18:37:
GatHaar is net nieuw, dus laten we hopen dat "het systeem" afdoende sturend werkt. Het is ondoenlijk om op elke i een puntje te zetten, admin-actie is pas gewenst als er een zwaar repeterende factor in zit, en er blijkbaar geen verbetering in lijkt te zitten.
vind ik . . .
endat..... vind ik
Verwijderd
Mwoach, de manier waarop hij dat brengt vind ik nogal beroerd eigenlijk. Nouja, goed, dat moet je zelf maar bepalenDat is geen reden voor mij om naar een user een mailte te sturen. Zo ga ik ook geen mailtje sturen naar iemand die pro AMD en pro Windows is en tegen de rest
Hmm, da's wel waarOndertussen lijkt hij volledige woorden en zelfs punctuatie tot op een zeker niveau te beheersen. Als zijn reacties zo slecht zijn, dan 'straft' het moderatiesysteem hem vanzelf wel
Ach, een beetje sturen moet toch wel kunnen? Als overduidelijk blijkt dat dit figuur het hele systeem niet echt snapt, dan kun je dat vrij makkelijk een klein tikkeltje sturen.* KeX is ook niet zo voor het gelijk bemailen van nogal nije usertjes. Het lijkt het in de kiem smoren van, maar wordt al snel algehele maatstaf voor handelen.
Ik dus nietendat..... vind ik
Krijg ik nu ook een mailtje?Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 17:52:
Misschien iets voor Rennie om sowieso ff naar de user Gat_Haar te kijken? Zijn reacties zijn de hele tijd:
-Pro Intel
-Pro Linux
Hoi Jimmy,
je bent vanaf nu Pro linux/amd, zo niet dan rol ik over je heen.
Mvg,
Renegade
Mod TMF
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter