Toon posts:

[PHP] Image Gallery met foto's vanaf externe locatie

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai!

Ben benieuwd of jullie me kunnen helpen! Ik ben een fanatiek PHP gebruiker (geen schrijver, en daar zal mijn intresse ook niet in komen te liggen), en ben voor mijn website nu opzoek naar het volgende:

Een PHP script voor het weergeven van foto's in een directory die op een externe locatie staan. ( dus bijv: script staat op www.supppper.nl en foto's staan op home.wanadoo.nl/supppper ) . Het script moet dus de foto's extern "wegplukken", en vervolgends ( op een of andere manier ) hier thumbnails van laten zien op de www.supppper.nl website. Daarbij moet na het klikken op een thumbnail de originele foto in een pop-up verschijnen.
Kent iemand een script wat hier aan voldoet? Of is een andere script via een klein beetje herschrijven ook "bruikbaar".

Zou jullie zeer dankbaar zijn als je verder kon helpen! Tenx!!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 23:02
Hoi! Welkom op P&W. 8)

Jammer genoeg zijn scriptrequests niet toegestaan in P&W. Dit om een vloed van scriptrequests te voorkomen en het voor iedereen een beetje interessant te houden.
P&W is nl. een forum voor en door programmeurs. Er zitten hier een aantal knappe koppen, en dat willen we graag zou houden. Echter, als iedereen hier scriptrequests dumpt, dan is het niet leuk meer voor de mensen die hier komen om te discussieren over programmeerproblemen of voor de mensen die hier komen om anderen te helpen met het oplossen van fouten in hun code. ;)

Check ook de p&w faq: Welkom in P&W (FAQ-19/02/2003)

Wat je wel kunt doen is even www.hotscripts.com of een andere dergelijke site bezoeken, en kijken of ze daar niet iets hebben wat je kunt gebruiken. Succes.

[ Voor 69% gewijzigd door whoami op 04-03-2003 14:33 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.